Szmerka Gergely, Vancsó Ödön: The role of creation in the didactical traditions in Hungary, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE Accepted manuscript: dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2023. VIII. 31.
Szmerka Gergely: Das Erbe von Tamás Varga – Film, Didaktik und narrative Identität, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM-Verlag (2020) pp. 53-62. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
2018
adattárból, 2023. VIII. 31.
Wintsche Gergely, Katona Dániel, Szmerka Gergely: Integrating the conclusions of Teachers' Feedback into the new Textbooks, In: Proceedings of the Second International Conference on Mathematics Textbook Research and Development, (2018) pp. 344-352. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
2017
adattárból, 2023. VIII. 31.
Katona Dániel, Szmerka Gergely, Wintsche Gergely: The effects of literacy supporting elements in the new Hungarian mathematics textbooks, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Arbeitskreis Ungarn, Haxel kiadó (2017) pp. 83-94. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.