|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2021
adattárból, 2022. II. 11. |
Katona Dániel: Kernels of Mathematical Thinking as Task- and Curriculum Design Tool in the Pósa Method, In: Ruiz-Munzón, Noemí; Nicolás, Pedro; Florensa, Ignasi; Barquero, Berta (szerk.) Extended Abstracts Spring 2019, Springer International Publishing (2021) pp. 141-148. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. II. 11. |
Katona Dániel: The Pósa method with ATD lenses, Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática 22: (4) pp. 259-281. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. II. 11. |
Katona Dániel: Categorising question question relationships in the Pósa method, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18: (3) pp. 91-100. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. II. 11. |
Juhász P., Katona D.: Pósa method, In: M., Nolte (szerk.) ncluding the highly gifted and creative students - current ideas and future directions, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2019) pp. 270-276. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. II. 11. |
Katona Dániel: Web of problem threads (WPT), Freudenthal Group & Freudenthal Institute; European Society for Research in Mathematics Education (ERME) dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2022. II. 11. |
Wintsche Gergely, Katona Dániel, Szmerka Gergely: Integrating the conclusions of Teachers' Feedback into the new Textbooks, In: Proceedings of the Second International Conference on Mathematics Textbook Research and Development, (2018) pp. 344-352. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2022. II. 11. |
Ambrus András, Katona Dániel: Teachers' Point of View in Teaching Mathematical Problem-Solving, Magistra Iadertina 12: (2) pp. 39-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. II. 11. |
Katona Dániel, Szűcs G.: Pósa-method & cubic geometry, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Differences in Pedagogical Theory and Practice, International Research Institute (2017) pp. 17-34. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. II. 11. |
Katona Dániel, Szmerka Gergely, Wintsche Gergely: The effects of literacy supporting elements in the new Hungarian mathematics textbooks, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Arbeitskreis Ungarn, Haxel kiadó (2017) pp. 83-94. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|