Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről még nem nyilatkozott.
Személyes adatok
név Széll Krisztián
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Jelenlegi munkahelyek
2016 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (egyetemi adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Pongor-Juhász Anna Orsolya (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
(50%) Takácsné Kárász Judit (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
Kutatás
kutatási terület oktatáskutatás, pedagóguskutatás, oktatási eredményesség, esélyegyenlőtlenség, méltányosság, oktatási hatásvizsgálatok
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2017

Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Paksi Borbála: Az iskolai eredményesség szervezeti meghatározottsága, In: Szerk.: Zsolnai Anikó, Szerk.: Kasik László Új kutatások a neveléstudományokban 2016: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, 2017. pp. 268-286.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Széll Krisztián: School Climate and Educational Effectiveness, In: Szerk.: Fehérvári Anikó Curriculum, effectiveness, equity. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2016. pp. 95-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Sági Matild, Széll Krisztián : Hatásvizsgálatok alapszintű kézikönyve, Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 92 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2015

Széll Krisztián: Iskolai eredményesség a hátrányos helyzet tükrében, EDUCATIO 24: (1) pp. 140-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Széll Krisztián: The External Conditions of Teachers' Career in Hungary, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 4: (2) pp. 89-102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2014

Széll Krisztián: Az oktatási eredményesség iskolai vetületei, EDUCATIO 23: (2) pp. 336-343.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Fehérvári Anikó, Széll Krisztián: Méltányosság az oktatásban, In: Szerk.: Széll Krisztián Az OECD az oktatásról: adatok, elemzések, értelmezések. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2014. pp. 41-51. (Körkép az oktatásról)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2012

Széll Krisztián: Közéleti diskurzus és aktivitás, In: Szerk.: Utasi Ágnes Közösségi és közéleti aktivitás.: Vizsgálat három ország hét magyar kistelepülésén. Budapest: MTA Politikai Tudományok Intézete, 2012. pp. 143-168.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2010

Széll Krisztián: Idősödő társadalom és az oktatási rendszer, STATISZTIKAI SZEMLE 88: (3) pp. 273-304.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Széll Krisztián: A családban megjelenő alkohollal kapcsolatos problémák hatása a szubjektív életminőségre., In: Szerk.: Utasi Ágnes Az életminőség feltételei. Budapest: MTA Politikai Tudományok Intézete, 2007. pp. 94-115.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:36 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
45
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
78
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
86
Témavezetés
témavezető Forray R. Katalin
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2010/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/01
a fokozatszerzés éve 2017
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )