Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IX. 19. Közlemények |
2021
adattárból, 2022. II. 04. |
Novotná Jarmila, Gosztonyi Katalin, Hošpesová Alena, Fried Katalin, Moraová Hana, Gordon Győri János: Mathematics teacher education in the Czech Republic and Hungary: commonalities and differences, ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION 53: (7) pp. 1541-1553. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2022. II. 04. |
Gordon Győri János: Tehetségek együtt, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2022. II. 04. |
Fülöp M., Gordon Győri J.: Árnyékoktatás és verseny –magyar középiskolások és egyetemisták nézetei az ányékoktatás és a verseny kapcsolatáról., MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (2) pp. 93-121. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2022. II. 04. |
János Gordon Győri, Katalin Fried, Gabriella Köves, Vera Oláh, Józsefné Pálfalvi: The Traditions and Contemporary Characteristics of Mathematics Education in Hungary in the Post-Socialist Era, In: Karp, Alexander (szerk.) Eastern European Mathematics Education in the Decades of Change, Springer International Publishing (2020) pp. 75-129. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. II. 04. |
Gordon Győri János: Árnyékoktatás: alapfogalmak, kutatás, lehetőségek, EDUCATIO 29: (2) pp. 171-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2022. II. 04. |
Nguyen Luu Lan Anh, Boreczky Ágnes, Gordon Győri János: Minority parents’ coping efforts to improve their children’s academic achievement: the Tanodas in Hungary, INTERCULTURAL EDUCATION 30: (5) pp. 564-578. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. II. 04. |
Gordon Győri János: Főbb tehetségterületek, In: Bajor, Péter; Balogh, László; Bucsi, Szabó Zsolt; Polonkai, Mária; Révész, György Béla (szerk.) A tehetség kézikönyve, MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda (2019) pp. 305-317. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2022. II. 04. |
Gordon Győri János: Lesson and learning studies, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 54: (2) pp. 167-174. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2022. II. 04. |
Gordon Győri János: Tanárok az árnyékoktatás és a formális oktatás határvidékein, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2018) pp. 95-118. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2022. II. 04. |
Gordon Győri J, Juhász P: An extra-curricular gifted support programme in Hungary for exceptional students in mathematics, In: Taber, KS; Suida, M; McClure, L (szerk.) Teaching Gifted Learners in Stem Subjects, Routledge (2017) pp. 89-106. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 14 |
|
|