Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 19.
Személyes adatok
Téglási Ilona
név Téglási Ilona
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (témavezető)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola 50%
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
Elérhetőségek
drótpostacím teglasi.ilonauni-eszterhazy.hu
telefonszám +36 36 520-400/4254
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
további (docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Katonka Pál (PhD) (2025/08)  MSDI-DE
(50%) Négyesi Péter (PhD) (2024/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2023

Piedade Vaz-Rebelo, Graça Bidarra, Vanda Santos, Conceição Costa, Ilona Teglasi: Perceptions of competences promoted when exploring Poly-Universe in a teacher training workshop, In: Membiela, Pedro; Cebreiros, María Isabel (szerk.) Estrategias metodológicas e investigación en la enseñanza de las ciencias = Estratégias metodológicas e de pesquisa no ensino de ciências, Educación Editora (2023) pp. 453-457.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2023

Oláhné Téglási Ilona, Kovács Zoltán: Interdiszciplináris, eszközhasználatra épülő kurzus hatása a tanár szakos hallgatók motivációjára, In: Kovács, Enikő (szerk.) Módszerek a fenntarthatóság jegyében, Líceum Kiadó (2023) pp. 41-54.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2022

Téglási Ilona: Motivation and Development – Using Poly-Universe Game in Teaching Mathematics and Other School Subjects, ATHENS JOURNAL OF SCIENCES 9: (3) pp. 177-192.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Négyesi Péter, Oláhné Téglási Ilona, Racsko Réka: Pros & cons of e-learning environments from an adaptivity perspective, Convergence Education Review 7: (2) pp. 45-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Oláhné Téglási Ilona: Logikaalapú élménypedagógiai módszerek a Komplex Alapprogramban, MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)- 2020.3. szám: pp. 3-9.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2020

Oláhné Téglási Ilona: Tanuljunk meg játszani, hogy játszva taníthassunk!, TANÍTÓ 2020, 1-2. szám: pp. 17-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
2020

Négyesi Péter, Oláhné Téglási Ilona, Racsko Réka: High school application of a mathematical software supporting problem-solving, MESTERSÉGES INTELLIGENCIA 2: (2) pp. 35-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Arató Ferenc, Árvai-Homolya Szilvia, Bagota Mónika, Czapné Makó Zita, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Eisner Tímea, Geda Gábor, Hoffmann Miklós, Juhász Tibor, Klein Sándor, Kovács Zoltán, Lengyelné Szilágyi Szilvia, Oláhné Téglási Ilona, Ördög Attila, Pintér Klára, Sarlós Erzsébet, Sitkuné Görömbei Cecília, Szávin Márk, Tóthné Szük Erzsébet, Troll Ede, Wiersumné Gyöngyösi Erika, Wintsche Gergely, Oláhné Téglási Ilona: A Logikaalapú alprogram koncepciója, EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2016

Téglási Ilona: Comparing mathematical competences to school achievement in school tests, OBZORY MATEMATIKY, FIZIKY A INFORMATIKY / HORIZONS OF MATHEMATICS PHYSICS AND COMPUTER SCIENCES 2/2016: (45) pp. 9-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Gordon Győri János, Oláhné Téglási Ilona, Ütőné Visi Judit: A pedagógusszakma és -pálya népszerűsítésének technikái a nemzetközi gyakorlatban, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 14: (43) pp. 135-151.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:13 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
24
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
24
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
15
Témavezetés
témavezető Czeglédy István
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2009
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2012/08
a fokozatszerzés éve 2016
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )