Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 05. Közlemények |
2021
 adattárból, 2021. II. 02. |
Gőgh Előd, Racsko Réka, Kővári Attila: Experience of Self-Efficacy Learning among Vocational Secondary School Students, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 18: (1) pp. 101-119. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2021. II. 02. |
Főző Attila László, Racsko Réka: Az iskolai digitális érettség értékelésének lehetőségei, CIVIL SZEMLE 17: (3) pp. 93-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2021. II. 02. |
Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A PEDAGÓGUSKÉPZŐ INTÉZMÉNYEK DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS INDIKÁTORAI, In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.) Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei: a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata, Kiss Árpád Archívum Könyvtára; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2018) pp. 311-321. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2021. II. 02. |
Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2021. II. 02. |
Racsko Réka: Digitális átállás az oktatásban, Iskolakultúra; Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 52 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2021. II. 02. |
Gulyás Enikő, Nagyné Klujber Márta, Racsko Réka: A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző szotfver segítségével, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 81-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2021. II. 02. |
Racsko Réka: Az aktuális infokommunikációs stratégiák (policy) nemzetközi áttekintése, TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 63: (3) pp. 91-107. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2021. II. 02. |
Herzog Csilla, Racsko Réka: Táblagép az osztályteremben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (10) pp. 3-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2021. II. 02. |
Gulyás Enikő, Nagyné Klujber Márta, Racsko Réka: A táblagépek hatása az osztálytermi munkára:egy videós interakcióelemzés lehetőségei és kihívásai, In: Károly, Krisztina; Perjés, István (szerk.) Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 231-244. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2021. II. 02. |
Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2015: (1) pp. 7-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 80  |
|
|