|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2021
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: Történelmi forrásokhoz kapcsolódó kritikai gondolkodásfejlesztés tapasztalatai, In: Lengyelné, Dr. Molnár Tünde (szerk.) Agria Média 2020 és ICI-16 Információ-és Oktatástechnológiai konferencia, EKE Líceum Kiadó (2021) pp. 179-198. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: A kritikai gondolkodás szerepe és ismérvei a történelemtanításban, TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 11: (1-2) pp. 1-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben, dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: A Történelemtanítás online folyóirat IKT vonatkozásokat és digitális kompetenciát érintő válogatott írásai 2010 és 2020 között, In: F., Dárdai Ágnes; Kaposi, József; Katona, András (szerk.) A történelemt@nítás a történelemtanításért, Magyar Történelmi Társulat (2020) pp. 457-487. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: Digitális eszközök tanulókra vonatkozó kognitív hatásainak feltáró jellegű kismintás kutatásai, In: Racsko, Réka (szerk.) A kultúraváltás hatása az oktatásra, EKE Líceum Kiadó (2020) pp. 163-184. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben, In: Nádasi, András (szerk.) Agria Media 2017, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 91-97. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: Megváltoztatja-e az Edu 2.0 a tanítási-tanulási folyamatokat, szokásokat?, In: Kádár, Judit Ágnes; Szép, Beáta; Nagy, Krisztina; Zsámba, Renáta (szerk.) International Strategies in higher Education, EKF Líceum Kiadó (2015) pp. 134-151. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: Angol, Magyar
|
2015
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: Hatással van-e a web 2.0 a tanítási-tanulási folyamatra?, In: Nádasi, András (szerk.) Agria Media 2014, Eszterházy Károly Főiskola Médiainformatikai Intézet (2015) pp. 265-273. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek azonosítása Edu 2.0/NEO tanulási környezetben, In: Keresztes, Gábor (szerk.) Tavaszi Szél 2015 Konferencia = Spring Wind 2015: Konferenciakötet IV., Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ); Líceum Kiadó (2015) pp. 79-96. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2023. IX. 16. |
Érsek Attila: Apponyi Albert részvétele az országgyűlési választásokon, In: Pethő, László (szerk.) Jászsági Évkönyv, Jászsági Évkönyv Alapítvány (2011) pp. 44-55. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|