Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 14. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz-Völgyi A, Henderson M, Shure N: The labor market returns to “first-in-family” university graduates, JOURNAL OF POPULATION ECONOMICS 36: pp. 1395-1429. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz-Völgyi A, Szabó-Morvai Á: Confidence in public institutions is critical in containing the COVID-19 pandemic, WORLD MEDICAL & HEALTH POLICY dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz A, Henderson M, Shure N: Intergenerational educational mobility – the role of non-cognitive skills, EDUCATION ECONOMICS dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz A: Longer schooling with grade retention, ECONOMICS OF EDUCATION REVIEW 97: p. 33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz-Völgyi A, Shure N: The gender gap in top jobs – the role of overconfidence, LABOUR ECONOMICS 79: 102283 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz-Völgyi Anna: Oktatási reformok hatása kérdőíves adatokon. Befolyásolják-e a reformok a részvételt, a lemorzsolódást és a válaszadást?, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 69: (11) pp. 1298-1323. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XI. 14. |
Henderson M, Shure N, Adamecz-Völgyi A: Moving on up, OXFORD REVIEW OF EDUCATION 46: (6) pp. 734-751. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz-Völgyi A, Henderson M, Shure N: Is ‘first in family’ a good indicator for widening university participation?, ECONOMICS OF EDUCATION REVIEW 78: 102038 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz Anna, Ágota Scharle: Books or babies? The incapacitation effect of schooling on minority women, JOURNAL OF POPULATION ECONOMICS 33: pp. 1219-1261. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. XI. 14. |
Adamecz-Völgyi Anna, Bördős Katalin, Lévay Petra, Ágota Scharle: Impact of a personalised active labour market programme for persons with disabilities, SCANDINAVIAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH 46: (19 suppl) pp. 32-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 50 |
|
|