Kis Noémi: A szülő-gyermek interakció elsajátítási motivációra gyakorolt hatása, In: Szerk.: Tóth Zoltán Új kutatások a neveléstudományokban 2014: Oktatás és nevelés – Gyakorlat és tudomány. Debrecen: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, 2015. pp. 198-210. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2014
adattárból, 2016. III. 08.
Kis Noémi, Józsa Krisztián: A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról., ISKOLAKULTÚRA 24.: (2.) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg
2013
adattárból, 2016. III. 08.
Kis Noémi: A Pedagógiai Értékelési Konferenciák összehasonlító elemzése, ISKOLAKULTÚRA 23: (7-8) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: magyar Teljes szöveg
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.