Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 18. Közlemények |
2021
adattárból, 2022. I. 04. |
Engler Ágnes, Markos Valéria, Dusa Ágnes Réka: Szülői segítségnyújtás a jelenléti és távolléti oktatás idején, EDUCATIO 30: (1) pp. 72-87. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2022. I. 04. |
Dabney-Fekete Ilona Dóra, Dusa Ágnes Réka: A nemzetközi hallgatói mobilitást gátló tényezők és a mögöttük húzódó magyarázatok, CIVIL SZEMLE Special Issue II.: pp. 231-249. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2022. I. 04. |
Dusa Ágnes Réka, Dabney-Fekete Ilona Dóra: Külföldi munkavállalás és a tanulmányi haladási utak közti összefüggések, In: Pusztai, Gabriella; Szigeti, Fruzsina (szerk.) Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban, CHERD-Hungary (2021) pp. 288-299. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2022. I. 04. |
Engler Ágnes, Aczél Petra, Dusa Ágnes Réka, Markos Valéria, Várfalvi Marianna: Appraisals of Childbirth Experience in Hungary, SOCIAL SCIENCES 10: (8) 302 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. I. 04. |
Kovács Karolina Eszter, Dusa Ágnes Réka, Kocsis Zsófia, Pallay Katalin, Szűcs Tímea, Pálfi József: Practical or theoretical persistence?: Thei investigation of (f)actors influencing students’ persistence at three levels, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (2) pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2022. I. 04. |
Kovács Klára, Ceglédi Tímea, Csók Cintia, Demeter-Karászi Zsuzsanna, Dusa Ágnes Réka, Fényes Hajnalka, Hrabéczy Anett, Kocsis Zsófia, Kovács Karolina Eszter, Markos Valéria, Máté-Szabó Barbara, Németh Dóra Katalin, Pallay Katalin, Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Tóth Dorina Anna, Váradi Judit: Lemorzsolódott hallgatók 2018, University of Debrecen, CHERD dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2022. I. 04. |
Pusztai Gabriella, Fekete Ilona, Dusa ÁgnesRéka, Varga Eszter: Knowledge Brokers in the Heart of Europe, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 6: (1) pp. 60-75. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2022. I. 04. |
Dusa Ágnes Réka: A nemzetközi hallgatói mobilitás értelmezése eredményességi szempontból, In: Pusztai, Gabriella; Kovács, Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban?, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 25-41. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2022. I. 04. |
Fónai Mihály, Dusa Ágnes: A tanárok presztízsének és társadalmi státuszának változásai a kilencvenes és a kétezres években, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (6) pp. 41-49. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2022. I. 04. |
Dusa Ágnes Réka: The Factors influencing Student Mobility Plans, In: Kozma, T; Bernáth, K (szerk.) Higher Education in the Romania-Hungary Cross-Border Cooperation Area, Partium Press (2012) pp. 133-140. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 44 |
|
|