Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Kálmán Csaba: EFL teachers' motivation and motivational impact in corporate contexts, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 2: (1) pp. 33-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
2019
adattárból, 2020. IV. 01.
Csizér Kata, Kálmán Csaba: A study of retrospective and concurrent foreign language learning experiences, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 9: (1) pp. 225-246. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2020. IV. 01.
Csizér Kata, Kálmán Csaba: Editorial, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 9: (1) pp. 13-17. dokumentum típusa: nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2020. IV. 01.
Csizér Kata, Kálmán Csaba: Studies in Second language Learning and Teaching, dokumentum típusa: nyelv: angol
2019
adattárból, 2020. IV. 01.
Kálmán Csaba, Csizér Kata: Journal of Adult Learning, Knowledge and Innovation : Special Issue on Adult L2 Learner Autonomy of Journal of Adult Learning, Knowledge and Innovation, dokumentum típusa: nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2020. IV. 01.
Kálmán Csaba, Csizér Kata: Editoral, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 3: (2) pp. 39-40. dokumentum típusa: nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2020. IV. 01.
Kálmán Csaba: Human resource policy makers’, teachers’, and adult learners’ views on the impact of context- and teacher-generated autonomy on adult learners’ L2 motivation, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 3: (2) pp. 49-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2016
adattárból, 2020. IV. 01.
Kálmán Csaba: A nyelvtanár szerepe vállalati környezetben angol nyelvet tanuló felnőttek motivációjában, három kutatás tükrében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 4: (4) pp. 46-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar URL
2015
adattárból, 2020. IV. 01.
Kálmán Cs, Gutierrez E: Successful language learning in a corporate setting: The role of attribution theory and its relation to intrinsic and extrinsic motivation, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 5: (4) pp. 583-608. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
2015
adattárból, 2020. IV. 01.
Kálmán Cs: Magyarországi nagyvállalatok nyelvoktatási gyakorlata, és nyelviskolákkal, nyelvtanárokkal szemben támasztott elvárásaik 2015-ben, MODERN NYELVOKTATÁS XXI: (4) pp. 3-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.