Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XI. 14.
Személyes adatok
név Bereczki Enikő Orsolya
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi kutató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Abdullayev Orkhan (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
Yixin Zhang (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
(50%) Bomba Gábor (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
Başkahya Zeynep Iş?lay (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
Kutatás
kutatási terület Digitális technológia és kreativitásfejlesztés az oktatásban (digitális játékok;fejlesztő kísérletek; tanári tanulói attitűdök)
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Technology-enhanced creativity: a multiple case study of digital technology-integration expert teachers’ beliefs and practices, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 39: 100791
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2019

Bereczki Enikő Orsolya: A kreativitás fejlesztése digitális eszközökkel támogatott tanulási környezetben: Mit üzennek a kutatások az osztályterem számára és mikor hallgatnak?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (4-5) pp. 50-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Bereczki Enikő Orsolya: Teaching for creativity in technology-integrated learning environments: An exploratory study, In: Matanović, Damir (szerk.) 1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek (2019) pp. 41-41.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Teachers’ beliefs about creativity and its nurture: A systematic review of the recent research literature, EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW 23: pp. 25-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 93
nyelv: angol
URL 
2018

Bereczki Enikő Orsolya: A tanulói kreativitás fejlesztése IKT-eszközökkel támogatott tanulási környezetben, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) pp. 348-348.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2018

Bereczki Enikő Orsolya: The relationship between teachers’ beliefs about creativity and classroom practice: What we assume and what we know?, In: Hocking, Ian (szerk.) 2nd UK Creativity Researchers' Conference, Canterbury Christ Church University (2018) p. 3.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2016

Bereczki Enikő Orsolya: Kreativitás és köznevelés, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 4: (3) pp. 5-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2016

Bereczki Enikő Orsolya: Mapping creativity in the Hungarian National Core Curriculum: a content analysis of the overall statements of intent, curricular areas and education levels, THE CURRICULUM JOURNAL 27: (3) pp. 330-367.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2016

Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Tanárok kreativitásról vallott nézeteinek szisztematikus szakirodalmi áttekintése, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2016) pp. 204-204.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2014

Bereczki Enikő Orsolya: A kreativitás megjelenése a hazai tartalmi szabályozás rendszerében, In: Buda, András (szerk.) XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Oktatás és nevelés – gyakorlat és tudomány, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete (2014) pp. 302-302.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:110 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
31
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
31
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
197
Témavezetés
témavezető Kárpáti Andrea
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2013
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2016/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )