Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XI. 14. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Technology-enhanced creativity: a multiple case study of digital technology-integration expert teachers’ beliefs and practices, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 39: 100791 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: A kreativitás fejlesztése digitális eszközökkel támogatott tanulási környezetben: Mit üzennek a kutatások az osztályterem számára és mikor hallgatnak?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (4-5) pp. 50-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: Teaching for creativity in technology-integrated learning environments: An exploratory study, In: Matanović, Damir (szerk.) 1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek (2019) pp. 41-41. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Teachers’ beliefs about creativity and its nurture: A systematic review of the recent research literature, EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW 23: pp. 25-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 93 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: A tanulói kreativitás fejlesztése IKT-eszközökkel támogatott tanulási környezetben, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) pp. 348-348. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: The relationship between teachers’ beliefs about creativity and classroom practice: What we assume and what we know?, In: Hocking, Ian (szerk.) 2nd UK Creativity Researchers' Conference, Canterbury Christ Church University (2018) p. 3. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: Kreativitás és köznevelés, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 4: (3) pp. 5-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: Mapping creativity in the Hungarian National Core Curriculum: a content analysis of the overall statements of intent, curricular areas and education levels, THE CURRICULUM JOURNAL 27: (3) pp. 330-367. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya, Kárpáti Andrea: Tanárok kreativitásról vallott nézeteinek szisztematikus szakirodalmi áttekintése, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2016) pp. 204-204. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2021. XI. 14. |
Bereczki Enikő Orsolya: A kreativitás megjelenése a hazai tartalmi szabályozás rendszerében, In: Buda, András (szerk.) XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Oktatás és nevelés – gyakorlat és tudomány, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete (2014) pp. 302-302. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 110 |
|
|