Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 18.
Személyes adatok
Horváth László
név Horváth László
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 95%
ELTE NDI2-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 5%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím horvath.laszloppk.elte.hu
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Sebestyén Lilla Anna (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
(50%) Agyare-Opoku Cindy (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
(50%) FEYISA MEBRATE BEKELE (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület felsőoktatás-menedzsment, szervezeti tanulás és munkahelyi tanulás oktatási intézményekben, oktatási innovációk keletkezése és terjedése, digitális transzformáció az oktatásban, mesterséges intelligencia az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2024

Héreginé Nagy Márta, Lénárd Sándor, Horváth László, Rapos Nóra: The organisational context of middle management role behaviour in Hungarian schools, SCHOOL LEADERSHIP AND MANAGEMENT 2024: 13632434.2024.2318435
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Horváth László: Adaptive pedagogical strategies responding to emergency remote teaching – immediate responses of Hungarian primary school teachers, RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY 31: 2978
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz, L'Harmattan Kiadó; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2023

Sulaimanova N., Csereklye E., Gordon Győri J., Horváth László: ‘To go or not to go’: organizational determinants of academic staff participation in teaching mobility–a structural equation modelling approach, EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Horváth László: Feltáró szakirodalmi áttekintés a mesterséges intelligencia oktatási használatáról, PANNON DIGITÁLIS PEDAGÓGIA 3: (1) pp. 5-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Kálmán Orsolya, Horváth László, Kardos Dorottya, Kozma Borbála, Feyisa Mebrate Bekele, Rónay Zoltán: Review of benefits and challenges of co‐supervision in doctoral education, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 57: (3) pp. 452-468.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
URL 
2020

Horváth László, Misley Helga, Hülber László, Papp-Danka Adrienn, M. Pintér Tibor, Dringó-Horváth Ida: Tanárképzők digitális kompetenciájának mérése – a DigCompEdu adaptálása a hazai felsőoktatási környezetre, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (2) pp. 5-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2020

Czirfusz Dóra, Misley Helga, Horváth László: A digitális munkarend tapasztalatai a magyar közoktatásban, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 7: (3) pp. 220-229.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: magyar
URL 
2017

Fazekas Ágnes, Halász Gábor, Horváth László: Innováció az oktatásban: az Innova kutatás elméleti-fogalmi keretei, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 26-43.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
URL 
2017

Horváth László: A szervezeti tanulás és az innováció összefüggései a magyar oktatási rendszer alrendszereiben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 44-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:88 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
154
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
147
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
12
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
25 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
237
Témavezetés
témavezető Halász Gábor
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2014
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2017/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )