Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 27. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. II. 27. |
Kovacs Peter, Kazar Klara, Kuruczleki Eva: Implementing Civic Statistics in Business Education: Technology in Small and Large Classrooms, In: Ridgway, Jim (szerk.) Statistics for Empowerment and Social Engagement, Springer International Publishing (2022) pp. 345-368. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. II. 27. |
Sumita Rai, Megyeri Eszter, Kazár Klára: The impact of equity sensitivity on mental health, innovation orientation, and turnover intention in the Hungarian and Indian contexts, INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 29: (4) pp. 1044-1062. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. II. 27. |
Kovacs Peter, Kuruczleki Eva, Kazar Klara, Liptak Lilla, Racz Tamas: Modern teaching methods in action in statistical classes, STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS 37: (3) pp. 899-919. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: Brand communities and self-concept congruency in the case of a music festival, TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH 20: (2) pp. 157-169. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén, JATEPress dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. II. 27. |
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata egy zenei fesztivál esetén, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 38-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. II. 27. |
Kazár Klára, Prónay Szabolcs: My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (Spec.issue) pp. 51-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: Lojalitást meghatározó tényezők feltárása zenei fesztiválok esetén fókuszálva a márka szerepére, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 49: (3) pp. 36-49. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2024. II. 27. |
Kazár Klára: A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára, STATISZTIKAI SZEMLE 92: (1) pp. 33-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 58 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 93 |
|
|