Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. X. 30.
Személyes adatok
Kovács Zsuzsa
név Kovács Zsuzsa
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kovacs.zsuzsappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4544
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2010 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Yunga Godoy Deisi Cecibel PhD 2019  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Mmari James Elikana (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
Szőcsová Brigita (PhD) 2020/08  NDI2-ELTE
Win Yin Mar (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Szalai András (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
Szulovszky Mária (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A tanulás tanítása, az önszabályozó tanulás. Adaptív oktatás – differenciált tanulásszervezés. A tanulási folyamat támogatása
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Csíkos Csaba, Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Hungarian vocational education teachers’ views on their pedagogical knowledge and the information sources suitable for their professional development, EMPIRICAL RESEARCH IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING 10: Paper 2. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa: Oktatók- és képzők szakmai tanulása és fejlesztése a munkahelyi tanulás kontextusában., In: Szerk.: Kraiciné Szokoly Mária A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. Budapest: Magyar Pedagógiai Társaság, 2016. pp. 147-160.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Az oktatási feladatokról és szerepekről való gondolkodás a hazai doktoranduszok körében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 4: (4) pp. 5-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2016

Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: AZ INTÉZMÉNYI TÁMOGATÁS FORMÁI ÉS HASZNOSSÁGUK A DOKTORANDUSZ HALLGATÓK SZAKMAI SZOCIALIZÁCIÓJÁBAN, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 178-189.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Professional Development of Doctoral Students: Trends in the Literature, In: Szerk.: Berács József, Szerk.: Julia Iwinska, Szerk.: Kováts Gergely, Szerk.: Liviu Matei Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Budapest: Corvinus University of Budapest Digital Press, 2015. pp. 178-189.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2015

Kovács Zsuzsa: Policy and practices:Academic development in Central_european countries., In: Szerk.: Viola Tamásová, Szerk.: Erika Juhász, Szerk.: Mihály Sári Innovation und Erneuerung im Bereich der Erwachsenenbildung in Mitteleuropa. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2015. pp. 109-116.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2015

Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa, Csíkos Csaba: A szakképzésben oktatók professzionális tanulásának és fejlesztésének kutatási irányai a nemzetközi szakirodalomban, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 3: pp. 21-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Kovács Zsuzsa, Tókos Katalin: Oktatói együttműködés a tanulás támogatásáért, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 93-108.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Kovács Zsuzsa: Önszabályozó tanulás - értelmezési módok a kutatási metodológiák tükrében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ : (1) pp. 124-136.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2012

Kovács Zsuzsa, Tókos Katalin: A tanulás eredményes megszervezését támogató oktatói munka fejlesztése és értékelése, In: Szerk.: Kiss Paszkál Kiválóság a felsőoktatásban: tanulási eredmény, hallgatói bevonódás és a tanítás minőségfejlesztése. Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2012. pp. 145-155.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
59
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
57
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
49

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )