Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VIII. 28. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: KEZDŐ SZAKÉRTŐK ÉS SZAKÉRTŐ KEZDŐK., TUDÁSMENEDZSMENT 25: (1) pp. 112-123. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2024
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: Dimenziók és funkciók: A pedagógusképzés néhány, a hazaitól eltérő modelljének összehasonlító elemzése Zsolnai József rekonstrukciós aspektusai mentén., Pedagógiai Értékek Őrzése Alapítvány dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2023
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: Konklúzió és modell. A modellalkotás lehetősége a neveléstudományi kutatásban, In: Jaskóné, Gácsi Mária (szerk.) Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023., Miskolci Egyetemi Kiadó (2023) pp. 30-30. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: A dolgok pedagógiája. Egy lehetséges pozitív szcenárió, In: Szarka, Emese (szerk.) Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II., Mental Focus Kft (2021) pp. 226-242. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: Neveléstudományi akciókutatás pilot modell, In: Maisch, Patrícia; Molnár-Kovács, Zsófia; Szabó, Hajnalka Piroska (szerk.) Iskola a társadalmi térben és időben VIII, Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2021) pp. 253-261. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: Beszélhetünk-e „kutatói alkat”-ról? A neveléstudományi kutató abduktív kompetenciamodellje, In: Engler, Ágnes; Rébay, Magdolna; Tóth, Dorina Anna (szerk.) Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debreceni Egyetem; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (2020) pp. 168-168. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: Nézetek szorításában - a pedagógiai nézetek egy lehetséges megközelítésben, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 329-343. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: A felsőoktató szakmai fejlesztése: egy megvalósult együttműködési modell metareflexiója, In: Arató, Ferenc (szerk.) Áttekintés, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 215-225. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna, Révész László, K Nagy Emese: Szakmai háttértámogatás, fenntarthatóság, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 86-91. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. VIII. 28. |
Mrázik Julianna: Kiürülnek az iskolák? Trendek és törésvonalak a közoktatásban, In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 188-200. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2 |
|
|