Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. XII. 30.
Személyes adatok
Cserné Adermann Gizella
név Cserné Adermann Gizella
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím cserneadermanngmail.com
telefonszám +36 72 236-539
mobiltelefon száma +36 30 500-2700
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1985
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Pécsi Tudományegyetem
további (c. egy.tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Budai Gábor PhD 2018  OTNDI
Váraljai Mariann PhD 2018  OTNDI

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Ardelean Tímea Krisztina (PhD) 2020/08  OTNDI
Bozsó Renáta Olga (PhD) 2017/08  OTNDI
Izsák Hajnalka (PhD) 2020/08  OTNDI
Magyar András Tamás (PhD) 2016/08  OTNDI
(50%) Zakota Zoltán (PhD) 2020/08  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Bolla Zsolt (PhD) (2024/08)  OTNDI
(50%) Kocsó Edina (PhD) (2024/08)  OTNDI
(50%) Lantos Tünde (PhD) (2023/08)  OTNDI
Ludikné Horváth Éva (PhD) (2023/08)  OTNDI
Szabó Imre Gábor (PhD) (2023/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Önbeteljesítő jóslatok az emberi kapcsolatokban és az iskolában, a pedagógiai értékelés problémái, szubjektivitás az értékelésben, andragógia, felnőttoktatás, atipikus tanítási-tanulási módszerek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Cserné Adermann Gizella: Van-e pedagógiája a távoktatásnak?, In: Németh, István Péter; András, István; Rajcsányi-Molnár, Mónika (szerk.) Fenntarthatósági terek, DUE Press; Partium Kiadó (2021) pp. 9-20.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

Bacsa-Bán Anetta, Cserné Adermann Gizella: They became masters of pedagogical measurement and evaluation, In: András, István; Rajcsányi-Molnár, Mónika (szerk.) East-West Cohesion IV., Čikoš Group (2020) pp. 187-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: Angol, Magyar
2020

Cserné Adermann Gizella: Távoktatás, CIVIL SZEMLE 17: (1. klsz) pp. 7-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2019

Bajusz Klára, Cserné Adermann Gizella: Idősoktatás és szenior önkénteség, In: Fodorné, Tóth Krisztina; Németh, Balázs (szerk.) FELSŐOKTATÁSI INNOVÁCIÓK A TANULÁS KORÁBAN: A DIGITALIZÁCIÓ, KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS A HÁLÓZATOSODÁS KIHÍVÁSAI - TANULMÁNYKÖTET, MELLearN Egyesület (2019) pp. 123-136.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2018

Cserné Adermann Gizella, Ponyi László: Kultúrakutatás módszertani alapjai, Nemzeti Művelődési Intézet
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2008

Cserné Adermann Gizella: Tanulási stílusok és képzési stratégiák, In: Benedek, András; Koltai, Dénes; Szekeres, Tamás; Vass, László (szerk.) Andragógiai ismeretek: HEFOP 3.5.1., Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet (NSZFI) (2008) pp. 203-244.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2006

Cserné Adermann Gizella: A felnőttek tanulásának új, korszerű módszerei az élethosszig tartó tanulás aspektusából, In: Koltai, Dénes; Lada, László (szerk.) Az andragógia korszerű eszközeiről és módszereiről, Nemzeti Felnőttképzési Intézet (2006) pp. 85-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2002

Cserné Adermann Gizella: Andragógiai mérési, értékelési elvek és technikák, In: Mayer, József; Singer, Péter; Vedovatti, Anildo (szerk.) Kihívások és válaszok: új pályán az iskolarendszerű felnőttoktatás, Országos Közoktatási Intézet Felnőttoktatási és Kisebbségi Központ (2002) pp. 259-265.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2000

Cserné Adermann Gizella: Az önirányított tanulás, TUDÁSMENEDZSMENT 1: (1) pp. 4-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
1986

Cserné Adermann Gizella: Önmagát beteljesítő jóslat a pedagógiában, Tankönyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:68 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
188
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
157
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
45 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
190

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )