Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 16.
Személyes adatok
Dombi Judit
név Dombi Judit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témakiíró)
PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 30%
PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 40%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 30%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím judit_dombiyahoo.co.uk
telefonszám +36 72 321-463
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE BTK NyDI
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Károli Gáspár Református Egyetem
egyetemi oktató
2015 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Tanabe Julia PhD 2019  NDI-PTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kövér Péter PhD (2024/03)  NDI-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Interkulturális kommunikatív kompetencia és nyelvtanulás, identitás-formáció az idegennyelv-elsajátítás kontextusában, interkulturális pragmatika, interkulturális tanulás.
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2023

Timpe-Laughlin Veronika, Sydorenko Tetyana, Dombi Judit: Human versus machine: investigating L2 learner output in face-to-face versus fully automated role-plays, COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2023

Timpe-Laughlin Veronika, Dombi Judit, Sydorenko Tetyana, Sasayama Shoko: L2 learners’ pragmatic output in a face-to-face vs. a computer-guided role-play task: Implications for TBLT, LANGUAGE TEACHING RESEARCH
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Dombi Judit, Sydorenko Tetyana, Timpe-Laughlin Veronika: Common ground, cooperation, and recipient design in human-computer interactions, JOURNAL OF PRAGMATICS 193: pp. 4-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2022

Dombi Judit, Sipos Norbert, Vörös Zoltán: A megváltozott tanulási környezet digitális eszközei – hallgatói tapasztalatok a Pécsi Tudományegyetemen, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 72: (9-10) pp. 47-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2021

Dombi Judit: Intercultural Communicative Competence and Individual Differences, Cambridge Scholars Publishing
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2020

Dombi Judit: Email requests in an ELF academic setting, Applied Pragmatics 2: (1) pp. 54-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2020

Timpe-Laughlin Veronika, Dombi Judit: Exploring L2 learners' request behavior in a multi-turn conversation with a fully automated agent, INTERCULTURAL PRAGMATICS 17: (2) pp. 221-257.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
URL 
2019

Dombi Judit: Interlanguage requests in elicited vs. naturally produced emails: A comparative study of Hungarian EFL speakers’ request realization in student-to-faculty emails, ARGUMENTUM 15: pp. 172-200.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Veronika Timpe-Laughlin, Keelan Evanini, Ashley Green, Ian Blood, Judit Dombi, Vikram Ramanarayanan: Designing interactive, automated dialogues for L2 pragmatics learning, In: Volha, Petukhova; Ye, Tian (szerk.) Proceedings of the 21st Workshop on the Semantics and Pragmatics of Dialogue, (2017) pp. 143-152.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
2016

Dombi Judit: A study on advanced EFL learners’ intercultural encounters, JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 2016: (42) N_A
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:52 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
55
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
45
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
9 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
198

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )