Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. XII. 31.
Személyes adatok
név Bárdossy Ildikó
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 72 503-600/4011
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1997
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA Doktori Tanácsa
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1997
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1985 - PTE BTK Neveléstudományi Intézet (további intézmény)
1985 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Nagy Enikő PhD 2014  OTNDI
(50%) Németh Zsolt PhD 2012  OTNDI
(50%) Varga Aranka PhD 2009  OTNDI

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület oktatáselmélet, curriculumelmélet és curriculumfejlesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2012

Bárdossy Ildikó: Szentlőrinc - interpretáció, In: Orsós Anna, Trendl Fanni (szerk.) Útjelzők: Ünnepi kötet pályatársak, kollégák, tanítványok neveléstudományi tanulmányaiból a 70 esztendős Forray R. Katalin tiszteletére. Pécs: PTE BTK, 2012. pp. 46-52.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Bárdossy Ildikó, Dudás Margit : Pedagógiai nézetek, Pécs: Pécsi Tudományegyetem BTK, 199 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2011

Ildikó Bárdossy: Productive Learning and School development in Hungary, In: Institut für Produktives Lernen in Europa (IPLE) (szerk.) Productive Learning and International School Development: Symposium in Berlin on 4th of november 2011. Berlin: Institut für Produktives Lernen in Europe (IPLE) an der Alice-Salamon-Fachhochschule für Sozialarbeit und Sozialpadagogik, 2011. pp. 69-80.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2011

Bárdossy Ildikó: Tanulás és iskola, In: Deák Anita, Nagy László, Péley Bernadette (szerk.) Lélek - Képek: pszichológiai tanulmányok: tanulmányok a 60 éves Révész György tiszteletére. Pécs: Pro Pannonia Kiadó, 2011. pp. 22-34. (Pannónia könyvek)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2008

Bárdossy Ildikó: European capitals of culture and the coexistence of cultures, In: Bárdossy Ildikó, Dudás Margit (szerk.) Európa kulturális fővárosai és a kultúrák együttélése: Oktatási program középiskolák számára. Pécs: Pécsi Tudományegyetem, 2008. pp. 149-166.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2008

Bárdossy Ildikó: Kulturhaupstadte Europas und das nebeneinander verschiedener Kulturen, In: Bárdossy Ildikó, Dudás Margit (szerk.) Európa kulturális fővárosai és a kultúrák együttélése: Oktatási program középiskolák számára. Pécs: Pécsi Tudományegyetem, 2008. pp. 219-238.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: német
2007

Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla, Priskinné Rizner Erika : A kritikai gondolkodás fejlesztése II. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei., Pécs: Pécsi Tudományegyetem, 183 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2006

Bárdossy Ildikó: A curriculumfejlesztést megalapozó curriculumelméleti kérdések és főbb kutatási területek, In: Kelemen Elemér, Falus Iván (szerk.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből 2005.. Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 2006. pp. 195-211.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2003

Bárdossy Ildikó, Dudás Margit, Pethőné Nagy Csilla, Priskinné Rizner Erika : Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában IV., Pécs: PTE Tanárképző Intézet, 236 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2000

Bárdossy Ildikó, Tratnyek Magdolna: Kak učitel’ možet stat’ partnerom svoih učenikov v ramkah produktivnogo obučeniâ, In: Mark Bašmakov (szerk.) Teoriâ i praktika produktivnogo obučeniâ. Kollektivnogo monografiâ. Moskva: Professionalnaja Biblioteka Ucitelja, 2000. pp. 51-59.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: orosz
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
124
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
96
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
29 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
88

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )