Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 17. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: A MODERN (NYELV)TANÁRSZEREP HAZAI ASPEKTUSAIRÓL, Pannon Egyetem dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2021
 adattárból, 2022. II. 07. |
Gyöngyi Fábián: Improved Metaphor Analysis (IMA) for needs analysis: mentor students’ understanding of ‘learning difficulty’ concept, In: Tóth, József (szerk.) Értékmentő és értékteremtő humán tudományok, Akadémiai Kiadó (2021) https://mersz.hu/hivatkozas/m815eeeht_6#m815eeeht_6 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2021
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: SWOT analízis kísérleti alkalmazása vak tanuló angol nyelvi tanulmányainak tervezése során, In: Makkos, Anikó; Kecskés, Petra; Kövecsesné, Gősi Viktória (szerk.) „Kizökkent világ” Szokatlan és különleges élethelyzetek: a nem-konvencionális, nem “normális”, nem kiszámítható jelenségek korszaka?, Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar (2021) pp. 351-363. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2020
 adattárból, 2022. II. 07. |
Bashar Farran, Hortobágyi Ildikó, Fábián Gyöngyi: Testing English as a Foreign Language in Palestine: A Case Study of INJAZ (GCSE) 2018 English Exam, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 20: (1) 10.18460/ANY.2020.1.001 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: Reasons for non_critical thinking, NEW TRENDS AND ISSUES PROCEEDINGS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES 2018: (3) pp. 77-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: Analytic framework of the critical classroom, In: Simone, E Pfenninger; Judit, Navracsics (szerk.) Future Research Directions for Applied Linguistics, Multilingual Matters Ltd. (2017) pp. 172-191. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: Non-critical thinking: What if not thinking?, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 186: (0) pp. 699-703. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2014
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi, Horváth H. Attila, Navracsics Judit, Révay Valéria, Szitár Katalin: Kritikai gondolkodás az osztályteremben, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2013
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: The application of Improved Metaphor Analysis in education research, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 93: pp. 1025-1029. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2022. II. 07. |
Fábián Gyöngyi: Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (12) pp. 10-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 40  |
|
|