Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 17. Közlemények |
2019
adattárból, 2020. XII. 03. |
Vetter Eva, Jessner Ulrike: International Research on Multilingualism: Breaking with the Monolingual Perspective, SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. XII. 03. |
Jessner-Schmid Ulrike: 19. Metalinguistic awareness and multilingual development, In: Darquennes, Jeroen; Salmons, Joseph C.; Vandenbussche, Wim (szerk.) Handbücher zur Sprach- und Kommunikationswissenschaft / Handbooks of Linguistics and Communication Science (HSK), De Gruyter (2019) pp. 222-234. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
Jessner-Schmid Ulrike: Language awareness in multilingual learning and teaching, In: Peter, Garrett; Joseph, M. Cots (szerk.) Routledge Handbook of Language Awareness, Routledge (2018) pp. 257-274. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
Jessner-Schmid Ulrike: Metacognition in Multilingual Learning: A DMM Perspective, In: Åsta, Haukås; Camilla, Bjørke; Magne, Dypedahl (szerk.) Metacognition in Language Learning and Teaching, Routledge (2018) pp. 31-47. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
Jessner-Schmid Ulrike, Valentina Török, Claudia Pellegrini: The role of Latin in multilingual learners’ strategies, Language, Education and Multilingualism – The Langscape Journal Vol.1/2018: (Vol.1/2018) pp. 85-102. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. XII. 03. |
Jessner-Schmid Ulrike, Dominik Unterthiner, Manon Megens, Stephanie Topf: Multilingual Awareness in Tyrolean Material Culture, In: Larissa, Aronin; Michael, Hornsby; Grażyna, Kiliańska-Przybylo (szerk.) The Material Culture of Multilingualism, Springer (2018) pp. 113-130. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2020. XII. 03. |
Hofer B, Jessner U: Multilingualism at the primary level in South Tyrol: How does multilingual education affect young learners’ metalinguistic awareness and competence in L1, L2 and L3?, LANGUAGE LEARNING JOURNAL 1: pp. 1-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2020. XII. 03. |
Aronin Larissa, Jessner Ulrike: Understanding current multilingualism: what can the butterfly tell us?, In: Ulrike, Jessner-Schmid; Claire, J. Kramsch (szerk.) The Multilingual Challenge : Cross-Disciplinary Perspectives, De Gruyter Verlag (2015) pp. 271-292. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2020. XII. 03. |
Angelis Gessica de, Kresic Marijana, Jessner Ulrike: Crosslinguistic Influence and Crosslinguistic Interaction in Multilingual Language Learning, Bloomsbury Publishing dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2020. XII. 03. |
Cenoz J, Jessner U: Editorial, INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTILINGUALISM 9: (2) p. 131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 |
|
|