Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 07. Közlemények |
2019
 adattárból, 2022. II. 07. |
Klinovszky Andrea, Kiss István Márton, Papp-Zipernovszky O, Lengyel Csaba, Buzás Norbert: Associations of different adherences in patients with type 2 diabetes mellitus, PATIENT PREFERENCE AND ADHERENCE 13: pp. 395-407. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. II. 07. |
Náfrádi Lilla, Papp-Zipernovszky Orsolya, Schulz Peter J, Csabai Márta: Measuring functional health literacy in Hungary: validation of S-TOFHLA and Chew screening questions, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH 27: (4) pp. 320-325. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. II. 07. |
Nafradi L, Nakamoto K, Csabai M, Papp-Zipernovszky O, Schulz PJ: An empirical test of the Health Empowerment Model: Does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?, PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 101: (3) pp. 511-517. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. II. 07. |
Johanna K. Kaakinen, Orsolya Papp-Zipernovszky, Egon Werlen, Nuria Castells, Per Bergamin, Tierry Baccino, Jacobs Arthur: Emotional and motivational aspects of digital reading, In: Barzillai, Mirit; Thomson, Jenny; Schroeder, Sascha; van den Broek, Paul (szerk.) Learning to Read in a Digital World, John Benjamins (2018) pp. 141-164. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2022. II. 07. |
Papp-Zipernovszky Orsolya, Kékesi Márk Zoltán, Jámbori Szilvia: A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása [Validation of the Hungarian version of multidimensional scale of perceived social support], MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 18: (3) pp. 230-262. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2022. II. 07. |
Papp-Zipernovszky Orsolya, Náfrádi Lilla, Peter J Schulz, Csabai Márta: „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon [“So each patient comprehends”: measuring health literacy in Hungary], ORVOSI HETILAP 157: (23) pp. 905-915. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar URL |
2013
 adattárból, 2022. II. 07. |
Papp-Zipernovszky O: Irodalom-pszichoterápia a szomatikus gyógyításban, In: Csabai, Márta; Pintér, Judit Nóra (szerk.) Pszichológia a gyógyításban, Oriold és Társai Kiadó (2013) pp. 261-279. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2022. II. 07. |
Papp-Zipernovszky Orsolya, Kovács András Bálint: Self-readings: the artistic experience on the crossroads between psychoanalysis and narrative psychology, In: Federico, Pereira (szerk.) Twenty-sixth International Conference on Literature and Psychoanalysis, Instituto Superior de Psicologia Aplicada (2010) pp. 39-47. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
2005
 adattárból, 2022. II. 07. |
Papp Orsolya: A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során, THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 16: (2-3) pp. 81-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2022. II. 07. |
Papp Orsolya, Marno Hanna, Kónya Anikó: A narratív self emlékezeti tükörben. A reminiszcenciahatás elméletének kiterjesztése a narratív koherencia irányába, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 59: (3) pp. 321-344. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 115  |
|
|