ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2015. III. 18.
Személyes adatok
név
Reisz Terézia
Elérhetőségek
drótpostacím
reisz.terigmail.com
telefonszám
+36 72 463-585
mobiltelefon száma
+36 20 986-5212
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím
Habilitáció
fokozat megszerzésének éve
2014
fokozat tudományága
neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve
Eszterházy Károly Főiskola
Jelenlegi munkahelyek
1997 -
Pécsi Tudományegyetem egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület
Területi folyamatok az oktatásban, különös tekintettel a közoktatási alapellátásra és a tanulók iskolai teljesítményének alakulására.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok szociológiai tudományok
Közlemények
2013
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia : Területi folyamatok az oktatásban, Pécs: DigitPrint Kft, 194 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2013
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: Szociálandragógiai eszközökön alapuló tehetséggondozó projekt, In: Szerk.: Kálmán A Verseny és együttműködés: az innovatív felsőoktatás - MELLearN (Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért) Egyesület 8. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Competition and cooperation: the Innovative Higher Education - MELLearN 8th Hungarian National and International Lifelong Learning Conference Proceedings. Debrecen: MELLearN Egyesület, 2013. pp. 159-164. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
2013
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: Socio-andragogical Talent Management Project, In: Szerk.: Kálmán A Verseny és együttműködés: az innovatív felsőoktatás - MELLearN (Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért) Egyesület 8. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Competition and cooperation: the Innovative Higher Education - MELLearN 8th Hungarian National and International Lifelong Learning Conference Proceedings. Debrecen: MELLearN Egyesület, 2013. pp. 165-169. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
2010
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: A szövegértés szociokulturális komponensei. The Socio-Cultural Components of the Reading Comprehension Ability, In: Szerk.: Kálmán Anikó 6. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Életen át tartó tanulás, innováció és értékteremtés: stratégiai háttérdokumentum és vitaindítók. Debrecen: MELLearN Egyesület, 2010. pp. 529-542. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: Magyar és angol
2009
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: A felsőfokú szakképzésben tanuló fiatalok, In: Szerk.: Fehérvári Anikó, Szerk.: Kocsis Mihály Felsőfokú? Szakképzés?. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2009. pp. 71-123. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
2008
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: The Socio-Cultural Background of the Reading Comprehension of University Students, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 3: (1) pp. 9-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2005
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: Változások Baranya megye középiskoláiban, ISKOLAKULTÚRA 11: pp. 27-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2002
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: A kisebbségi közoktatás - politika helyzete, In: Szerk.: Reisz T, Szerk.: Andor M A cigányság társadalomismerete. Pécs: PTE Tanárképző Intézet, 2002. pp. 101-133. (Iskolakultúra könyvek; 13.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2000
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: Az iskolai tudás szociokulturális háttere, ISKOLAKULTÚRA 10: (6-7) pp. 202-207. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
2000
adattárból, 2015. III. 18.
Reisz Terézia: Az iskolai teljesítmények szociokulturális megközelítése, ISKOLAKULTÚRA 10: (11) pp. 50-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
1997. óta egyetemen tanít, kutat, tehetséggondozó programokat,hálózatot fejleszt a régió hátrányos térségeiben. Iskolai tanulói méréseit a PTE TKI Pedagógiai Kutatócsoportjában, ill. ma is a PTE FEEK Andragógiai és Pedagógiai Kutatócsoportja vezetőjeként végzi. Számos hazai és nemzetközi kutató és fejlesztő projektben szakértő ( PHARE,HEFOP,TÁMOP, Leonardo, TEMPUS)2002-2004.EU Oktatási Bizottság szakértője, 2003. Portugál felsőoktatási jelentés,2008. Abakáni Egyetemen oktató, 2 éve MÁSZ tutor.