Print preview personal data approved: 2023. IX. 21. Publications |
2021
from data base, 2021. XII. 01. |
Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: Fogyasztói magatartás, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2021. XII. 01. |
Lázár Erika, Szűcs Krisztián: A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (3) pp. 79-88. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2021. XII. 01. |
Krisztián Szűcs, Erika Lázár, Péter Németh: Marketing Research 2.0, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) type of document: language: English URL |
2020
from data base, 2021. XII. 01. |
Szűcs Krisztián, Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Simon Judit: Relationship between customer satisfaction and the recommendation and repurchase intention in online shopping environment, In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64118 type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke number of independent citations: 1 language: English Full text |
2020
from data base, 2021. XII. 01. |
Ildikó Kemény, Judit Simon, Akos Nagy, Krisztian Szucs, Tamás Gyulavári: The Impact of Electronic Service Quality on Repurchase Intention: The Moderating Role of Product Type And Mode of Fulfilment, In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64766 type of document: language: English
|
2019
from data base, 2021. XII. 01. |
Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (9) pp. 827-854. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2021. XII. 01. |
Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 99-111. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2021. XII. 01. |
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kiss Viktor: Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction, SOCIETY AND ECONOMY 39: (1) pp. 141-160. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 27 language: English URL |
2016
from data base, 2021. XII. 01. |
Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce, INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 25 language: English URL |
2016
from data base, 2021. XII. 01. |
Szűcs Krisztián: Marketingkutatás 2.0, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 67-70. type of document: number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 56 |
|
|