Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2016. XII. 09. Publications |
2017
from data base, 2016. XII. 09. |
Attila Mészáros, Enikő Baróti: The Atypical Approach to the Development Process of Tertiary Education, In: Szerk.: Kantola J I, Szerk.: Barath T, Szerk.: Nazir S, Szerk.: Andre T Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education: Proceedings of the AHFE 2016 International Conference on Human Factors, Business Management and Society, July 27-31, 2016, Walt Disney World®, Florida, USA. Florida: Springer International Publishing, 2017. pp. 1199-1208. (Advances in Intelligent Systems and Computing; 498.) type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English DOI |
2016
from data base, 2016. XII. 09. |
Mészáros Attila, Baróti Enikó: The Humanistic Approach of Adult and Tertiary Education, ACTA TECHNICA JAURINENSIS 9: (2) pp. 97-105. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English DOI |
2015
from data base, 2016. XII. 09. |
Dr Konczosné dr Szombathelyi Márta, Dr Mészáros Attila: Nőket a műszaki képzésbe!, TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 5: (1) pp. 19-37. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2015
from data base, 2016. XII. 09. |
György Szretykó, Attila Mészáros: Making the employer attractive on the job market, talent management, HR strategy, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 3: (4) pp. 117-128. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2014
from data base, 2016. XII. 09. |
Mészáros Attila: Konfliktusmegoldó vitakezelés, In: Szerk.: Bodó Barna Erdélyi Magyar Civil Évkönyv 2013: Anuarul Civil Maghiar din Transilvania 2013. Kolozsvár: Editura Gordian Kiadó, 2014. pp. 230-242. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 7 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2016. XII. 09. |
Mészáros Attila: Examples of the realization of the Hungarian higher education human resource development, In:Szerk.: Safet Brdarevic, Szerk.: Sabahudin Jasarevic The 3rd Conference Odrzavanje - Maintenance 2014.Zenica, Bosznia-Hercegovina, 2014.06.11-2014.06.13. Zenica: University of Zenica Faculty of Mechanical Engineering, pp. 269-276. Kiadvány: Zenica: University of Zenica Faculty of Mechanical Engineering, 2014. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke number of independent citations: 1 language: English
|
2014
from data base, 2016. XII. 09. |
Mészáros Attila: A felsőoktatás humánerőforrás kutatásához alkalmazható HS mérőrendszer bemutatása, In: Szerk.: Mészáros Attila A felsőoktatás tudományos, módszertani és munkaerőpiaci kihívásai a XXI. században. Győr: Széchenyi István Egyetem, 2014. pp. 20-30. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2016. XII. 09. |
Mészáros Attila: Duális mérnökképzéshez szükséges strukturált oktatói továbbképzések a Széchenyi István Egyetemen, In: Szerk.: Mészáros Attila A hazai felsőoktatás fejlesztése: Duális mérnökképzés megvalósítása Magyarországon. Győr: Universitas-Győr Nonprofit Kft., 2013. pp. 65-74. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 8 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2016. XII. 09. |
Attila Mészáros, Enikő Baróti: The Structural Training of Professors and Leaders in 2010-2012 Built on the Assessment of the Széchenyi István University, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Questions and perspectives in education. Komárno: International Research Institute, 2013. pp. 353-362. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 5 language: English
|
2011
from data base, 2016. XII. 09. |
Baróti Enikő, Mészáros Attila: Módszertani diverzitások megjelenése a műszaki felsőoktatásban, In: Szerk.: Hegedűs Judit, Szerk.: Kempf Katalin, Szerk.: Németh András Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány - a múlt értékei és a jövő kihívásai: XI. Országos Neveléstudományi Konferencia, program és összefoglalók. Budapest: MTA Pedagógiai Bizottság, 2011. p. 273. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 8 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 34 |
|
|