Print previewpersonal data approved: 2020. IV. 29. Publications |
2018
 from data base, 2019. V. 01. |
Anikó Illés, Péter Bodor: Cultural heritage and the meaning of museums for young Hungarians, In: Marie, Banks (szerk.) iecon18: Interpret Europe Conference Proceedings, (2018) pp. 81-92. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English
|
2016
 from data base, 2019. V. 01. |
Kende A, Illés A: On the practice of artistic measurement of social mobility and marginalization, In: M C, Manifold; S, Willis; E, Zimmerman (szerk.) Culturally sensitive art education in a global world: A handbook for teachers, National Art Education Association (2016) pp. 206-214. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2016
 from data base, 2019. V. 01. |
Anikó Illés, Péter Bodor: Patterns of Museum Perception in Hungarian University Students, In: Stefano, Mastandrea; Fridanna, Maricchiolo (szerk.) The Role of the Museum in the Education of Young Adults. Motivation, Emotion and Learning, Roma Tre-Press (2016) pp. 185-201. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2015
 from data base, 2019. V. 01. |
VANDULEK Csaba, DONKÓ Tamás, ILLÉS Anikó, EMRI Miklós, OPPOSITS Gábor, REPA Imre, KOVÁCS Árpád: ANXIETY MANAGEMENT AND FUNCTIONAL MAGNETIC RESONANCE IMAGING – SHOULD IT BE A PRIORITY?, IDEGGYOGYASZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE 68: (9-10) pp. 318-324. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2015
 from data base, 2019. V. 01. |
Illés Anikó: Kollázselemzés: A ma és a holnap Európájának vizuális megfogalmazása egy fókuszcsoport-vizsgálat során., In: Bodor, Péter (szerk.) Emlékezés, identitás, diszkurzus, L'Harmattan Kiadó (2015) pp. 197-217. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2013
 from data base, 2019. V. 01. |
Illés Anikó: A narrativ pszichológia mint a vizuális befogadás új értelmezési módja., HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE LIX: (1) pp. 40-54. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2013
 from data base, 2019. V. 01. |
Judit Bényei, Anikó Illés, Gabriella Pataky, Zsófia Ruttkay, Andrea Schmidt: Which Avatars Comfort Children?, In: Simone, Bassis; Anna, Esposito; Francesco, Carlo Morabito (szerk.) Recent Advances of Neural Network Models and Applications, Springer Verlag (2013) pp. 295-303. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 2 language: English URL |
2009
 from data base, 2019. V. 01. |
Illés Anikó: Művészetterápia a közoktatásban: elméleti és etikai megfontolások, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (5-6) pp. 233-240. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
2007
 from data base, 2019. V. 01. |
Kende A, Illés A: A rugalmas beiskolázás és az oktatási szakadék összefüggései, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 57: (11) pp. 17-41. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: Hungarian
|
2003
 from data base, 2019. V. 01. |
Illés Anikó: A magyar történelmi festészet narratív pszichológiai elemzése, MAGYAR TUDOMÁNY 47: (1) pp. 67-77. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 18  |
|
|