Print previewpersonal data approved: 2023. VIII. 01. Publications |
2022
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Mucha László, Vámosi Kornélia, Totth Gedeon: Examining the factors shaping consumer attitude towards the popular alcoholic beverages in Hungary, HELIYON 8: (9) e10571 type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English URL |
2022
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Harsányi Dávid, Totth Gedeon, Szabó Zoltán, Brávácz Ibolya: Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (8-9) pp. 152-165. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2022
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Totth Gedeon, Brávácz Ibolya, Harsányi Dávid, Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Kihívások a hazai KKV szektor döntéshozatalában – Fókuszban az online kommunikációs megjelenés, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (2) pp. 3-12. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Szolnoki Gergely, Totth Gedeon: A Cross-Cultural Comparison of Wine Consumption and Purchasing Behaviour in Germany and Hungary, WINE ECONOMICS AND POLICY 9: (1) pp. 19-29. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Totth Gedeon, Szolnoki Gergely: A magyarországi borfogyasztói szokások és a borpiac elemzése, GAZDÁLKODÁS 63: (1) pp. 22-39. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2016
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Totth Gedeon: Marketing-együttműködések az agrárgazdaságban és az élelmiszeriparban, közösségi marketing a versenyképesség erősítésében, GAZDÁLKODÁS 60: (2) pp. 140-152. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2011
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Totth Gedeon, Hlédik Erika, Fodor Mónika: Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 45: (2) pp. 11-15. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: Hungarian URL |
2010
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Totth Gedeon: Márkaérték, márkaérték menedzsment, In: Berke, Sz; Biacs, P; Lehota, J; Nábrádi, A; Kisérdi, I; Polereczki, Zs; Popovics, A; Szakály, Z; Szente, V; Szigeti, O; Totth, G; Zobor, E; Szakály, Zoltán; Pallóné Kisérdi, Imola; Nábrádi, András (szerk.) Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán, Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2010) pp. 128-139. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2004
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Hofmeister Tóth Ágnes, Totth Gedeon: Wine purchase behaviour and personal value based consumer segmentation, In: Berács, József; Lehota, József; Piskóti, István; Rekettye, Gábor (szerk.) Marketing theory and practice, Akadémiai Kiadó (2004) pp. 187-205. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
1996
 from data base, 2023. VIII. 01. |
Totth Gedeon: A vállalati imázs kialakításának és fenntartásának a módszertana, Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Posztgraduális Kar type of document: Book/Monography number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 12  |
|
|