Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. IV. 01. Közlemények |
2020
adattárból, 2022. IV. 01. |
János Gordon Győri, Katalin Fried, Gabriella Köves, Vera Oláh, Józsefné Pálfalvi: The Traditions and Contemporary Characteristics of Mathematics Education in Hungary in the Post-Socialist Era, In: Karp, Alexander (szerk.) Eastern European Mathematics Education in the Decades of Change, Springer International Publishing (2020) pp. 75-129. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. IV. 01. |
Katalin Fried, Judit Török, Éva Vásárhelyi: Überbringen Störche Babys?, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2020) pp. 195-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2020
adattárból, 2022. IV. 01. |
Katalin Fried, Katalin Gyarmati: ON MULTIPLICATIVE BASES OF FINITE SETS, INTEGERS: ELECTRONIC JOURNAL OF COMBINATORIAL NUMBER THEORY 20: A47 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2022. IV. 01. |
Fried Katalin, Fekete István, Princz Péter: Better understanding mathematics by algorithmic thinking and computer programming, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18: (4) pp. 295-305. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. IV. 01. |
Katalin Fried, Csaba Szabó: PRACTICES FOR IDENTIFYING, SUPPORTING AND DEVELOPING MATHEMATICAL GIFTEDNESS IN SCHOOL CHILDREN: THE HUNGARIAN SCENE, The De Morgan Gazette 11: (3) pp. 15-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2017
adattárból, 2022. IV. 01. |
FRIED Katalin, PÁLFALVI Józsefné, TÖRÖK Judit, VÁSÁRHELYI Éva: What does complexity mean according to Tamás Varga?, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Arbeitskreis Ungarn, Haxel kiadó (2017) pp. 61-82. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2014
adattárból, 2022. IV. 01. |
Fried Katalin: Why some children fail?, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 12: (2) pp. 251-268. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2010
adattárból, 2022. IV. 01. |
Fried Katalin: Case of Hungary, In: Alexander, Karp; Bruce, R Vogeli (szerk.) Russian Mathematics Education, World Scientific (2010) pp. 338-346. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol
|
2004
adattárból, 2022. IV. 01. |
Andrews P, Carrillo J, Climent N, De Corte Erik, Depaepe Fien, Fried K, Hatch G, Malaty G, Op 't Eynde P, Palfalvi S, Sayers J, Sorvali T, Szeredi E, Török J, Verschaffel Lieven: International comparisons of mathematics teaching, dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol
|
1988
adattárból, 2022. IV. 01. |
Fried Katalin: Rare bases for finite intervals of integers, ACTA SCIENTIARUM MATHEMATICARUM (SZEGED) 52: (3-4) pp. 303-305. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 31 |
|
|