Print previewpersonal data approved: 2017. XI. 06. Publications |
2016
 from data base, 2017. XI. 02. |
Bálint Bedzsula, János Kövesi: Improving talent management at Budapest University of Technology and Economics Faculty of Economic and Social Sciences, In: Szerk.: Su Mi Dahlgaard-Park, Szerk.: Jens J Dahlgaard 19th QMOD-ICQSS Conference International Conference on Quality and Service Sciences. Lund: Lund University Library Press, 2016. pp. 203-215. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
2016
 from data base, 2017. XI. 02. |
Bálint Bedzsula, János Kövesi: Feedback of student course evaluation measurements to the budgeting process of a faculty. Case study of the Budapest University of Technology and Economics Faculty of Economic and Social Sciences, In: Szerk.: Su Mi Dahlgaard-Park, Szerk.: Jens J Dahlgaard 19th QMOD-ICQSS Conference International Conference on Quality and Service Sciences. Lund: Lund University Library Press, 2016. pp. 216-228. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
2016
 from data base, 2017. XI. 02. |
Bálint Bedzsula, János Kövesi: Quality improvement based on a process management approach, with a focus on university student satisfaction, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 13: (6) pp. 87-106. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2015
 from data base, 2017. XI. 02. |
Bedzsula Bálint, Bérces Roland, Erdei János, Jónás Tamás, Kövesi János, Topár József, Tóth Zsuzsanna Eszter: A minőség- és megbízhatóságmenedzsment alapjai, In: Szerk.: Kövesi J, Szerk.: Andor Gy, Szerk.: Erdei J, Szerk.: Finna H, Szerk.: Gyökér I, Szerk.: Kalló N, Szerk.: Koltai T, Szerk.: Topár J, Szerk.: Tóth Zs E Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan: üzleti tudományi ismeretek. Budapest: Typotex Kiadó, 2015. pp. 199-281. (Baccalaureus Scientiae) type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2015
 from data base, 2017. XI. 02. |
Tóth Zs. E., Jónás T., Kövesi J: Üzleti folyamatok megbízhatóságának fuzzy alapú modellezése, In: Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Szerk.: Lipták Katalin „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából: Konferencia Kiadvány = Proceedings. Miskolc: Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 759-768. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2014
 from data base, 2017. XI. 02. |
Kövesi János, Topár József: A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszékének szerepe a hazai minőség-kultúra megteremtésében, MAGYAR MINŐSÉG XXIII: (03) pp. 4-10. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2012
 from data base, 2017. XI. 02. |
Kövesi János, Tóth Zsuzsanna Eszter, Jónás Tamás: How much is intellectual capital worth for the organization?, ACTA OECONOMICA 62: (1) pp. 65-91. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English DOI |
2012
 from data base, 2017. XI. 02. |
Kövesi János, Tóth Zsuzsanna Eszter, Jónás Tamás: Karbantartási technológiák szervezeti tanulásának modellezése, In: Szerk.: Topár J A műszaki menedzsment aktuális kérdései. Budapest: Műszaki Kiadó, 2012. pp. 43-67. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2011
 from data base, 2017. XI. 02. |
Jónás T, Kövesi J, Erdei J, Tóth Zs E Szerk.: Kövesi J: Minőség és megbízhatóság a menedzsmentben, Budapest: Typotex Kiadó, 358 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 12 language: Hungarian
|
2010
 from data base, 2017. XI. 02. |
Jónás Tamás, Dr. Kövesi János: Reliability based Customer Satisfaction Evaluation, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 18: (1) pp. 3-9. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: English DOI |
| Number of independent citations to these publications: | 25  |
|
|