Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Zoltán Márton
name Zoltán Márton
name of institution Universitas Budensis
doctoral school OE Doctoral School on Safety and Security Sciences
Supervision
thesis supervisor Zoltán Rajnai
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2024/02
foreseen date of final certificate (year,month) 2028/08
Employment
2023 - Universitas Budensis
university professor or researcher
2022 - Universitas Budensis
other (not specified) (Projekt Koordinátor)
Publications
2023

Baross Márk Tamás, Márton Zoltán: STEM-alapú kompetenciák fejlesztése a szakképzésben tanulók számára, korszerű informatikai módszerek segítségével, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 57. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2023) pp. 43-43.
type of document:
language: Hungarian
URL 
2023

Kersánszki Tamás, Holik Ildikó, Márton Zoltán: Minecraft Game as a New Opportunity for Teaching Renewable Energy Topics, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 13: (5) pp. 16-29.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 5
language: English
URL 
2023

Kersánszki Tamás, Márton Zoltán, Fenyvesi Kristóf, Lavicza Zsolt, Holik Ildikó: Implementation of Minecraft in Education to Introduce Sustainable Development Goals: Approaching Renewable Energy Through Game-Based Learning, In: Virkus, Sirje; Mealha, Óscar; Dascalu, Mihai (szerk.) Smart Learning Ecosystems as Engines of the Green and Digital Transition, Springer Nature Singapore (2023) pp. 219-232.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
URL 
2023

Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Holik Ildikó, Molnár György: A kompetenciafejlesztés lehetőségei az integrált STEM oktatásban, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 349-349.
type of document:
language: Hungarian
2023

Holik Ildikó, Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Molnár György: Az integrált STEM-oktatás módszertani sajátosságai és társadalmi vonatkozásai, CIVIL SZEMLE 20: (7 Különszám) pp. 169-188.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2023

Ildiko Holik, Zoltan Marton, Tamas Baross Mark, Gyorgy Molnar: Methodological Characteristics and Social Implications of Integrated Stem Education, CIVIL SZEMLE 20: (S1)
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2021

Márton Zoltán: Monitoring és lakossági riasztó rendszerek Magyarországon, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 53. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2021) pp. 40-40.
type of document:
language: Hungarian
URL 
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
6
number of scientific publications:
6
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
2
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
0
number of independent citations to scientific publications and creative works:
5


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )