Print preview personal data approved: 2024. III. 29. Publications |
2022
from data base, 2022. IV. 16. |
Piskóti I, Nagy K, Marien A, Papp A: Desztinációmarketing – Abaúj stratégia modellalkotó inspirációi, TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 7: (1) pp. 35-56. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2022. IV. 16. |
István Piskóti, Katalin Nagy: Individual and social marketing in cultural routes operation, International Journal of Tourism and Hospitality 1: (1) pp. 14-24. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2021
from data base, 2022. IV. 16. |
Piskóti I: Az én városom – identitás – elégedettség – kötődés – márka és a belső városmarketing, GRADUS 8: (4) pp. 46-57. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2022. IV. 16. |
Piskóti István, Nagy László: Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (3) pp. 67-78. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2022. IV. 16. |
Piskóti István, Bene Zsuzsanna, Marien Anita, Nagy Katalin, Szakál Zoltán: BORÚT, BORTURIZMUS – INTEGRÁLT FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ, MÓDSZERTAN ÉS MENEDZSMENT-GYAKORLAT, TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 4: (3) pp. 21-35. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2022. IV. 16. |
Katalin Nagy, István Piskóti: Route-Based Tourism Product Development as a Tool for Social Innovation: History Valley in the Cserehát Region, THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 12: ((02) Special Issue) pp. 75-86. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 12 language: English URL |
2014
from data base, 2022. IV. 16. |
Piskóti István: Business marketingmenedzsment, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2012
from data base, 2022. IV. 16. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 23 language: English URL |
2012
from data base, 2022. IV. 16. |
Piskóti István: Régió- és településmarketing, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 7 language: Hungarian
|
2009
from data base, 2022. IV. 16. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 28 language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 75 |
|
|