Login
 Forum
 
 
Personal data sheet
 Print preview
personal data approved: 2018. IV. 13.
Personal data
Szabolcs Nagy
name Szabolcs Nagy
name of institution
doctoral school
ME "Enterprise Theory and Practice" Doctoral School (Announcer of research topic)
accreditation statement submitted to: University of Miskolc
Contact details
E-mail address marveluni-miskolc.hu
phone number +36 46 565-111/2280
own web page
Academic title
scientific degree, title Ph.D.
year degree was obtained 2005
discipline to which degree belongs business and management
institution granting the degree University of Miskolc
Employment
1996 - University of Miskolc
university professor or researcher
Thesis topic supervisor
number of doctoral students supervised until now 4
number of students who fulfilled course requirements 3
students who obtained their degrees:
Noémi Piricz PhD 2014  "TPDS

students with degree granting in process:
Csilla Molnárné Konyha PhD (2018/08)  "TPDS
  Thesis topic proposals
Research
research area Green marketing Social marketing Consumer behaviour Services marketing Innovation marketing Marketing modeling Education marketing Relationship marketing B2B marketing
research field in which current research is conducted business and management
economics
Publications
2017

Nagy Szabolcs: The Impact Of Country Of Origin In Mobile Phone Choice Of Generation Y And Z, JOURNAL OF MANAGEMENT AND TRAINING FOR INDUSTRIES 4: (2) pp. 16-29.
type of document: Journal paper/Article
language: English
URL 
2016

Szabolcs Nagy: E-commerce in Hungary: A Market Analysis, THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 12: (02) pp. 25-32.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 1
language: English
URL 
2015

Nagy Szabolcs: CRITERIA OF EFFECTIVE MARKETING, In: Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Szerk.: Lipták Katalin „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából: Konferencia Kiadvány = Proceedings. Miskolc: Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 103-112.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: English
URL 
2014

Nagy Szabolcs, Piskóti István: Környezettudatos fogyasztói magatartás - társadalmi marketing megközelítésében, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 187-205.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
URL 
2013

Piskóti István, Nagy Szabolcs, Molnár László: Innováció piaci sikere – A hazai gyakorlat empirikus modellje, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (1) pp. 85-102.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2012

Dr Nagy Szabolcs: A TÁRSADALMI MARKETING AKTUÁLIS KÉRDÉSEIRŐL, GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI 6: (1) pp. 61-74.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 6
language: Hungarian
URL 
2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 4
language: English
URL 
2012

Nagy Szabolcs: A KÖRNYEZETTUDATOS MAGATARTÁS VIZSGÁLATA, In: Szerk.: Piskóti István Marketingkaleidoszkóp 2012. Miskolc: Miskolci Egyetem Marketing Intézet, 2012. pp. 125-138.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
number of independent citations: 3
language: Hungarian
URL 
2009

Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 9
language: English
URL 
2005

Nagy Szabolcs: A környezetbarát termékek marketingje, MARKETING MANAGEMENT 2004/6-2005/1: pp. 17-25.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 8
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:31 
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
83
number of scientific publications:
98
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
6 
art/engineering creative works:
0
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
25
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
13
number of independent citations to scientific publications and creative works:
102


2018. IX. 18.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2018. október 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )