Print preview personal data approved: 2024. II. 22. Publications |
2021
from data base, 2024. II. 22. |
Homoki Erika: A környezetismeret tantárgy a NAT 2020 alapján, elvesztegetett évek, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 137-144. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 8 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2024. II. 22. |
Sütő L, Ésik Zs, Nagy R, Homoki E, Novák TJ, Szepesi J: Promoting Geoheritage Through a Field-Based Geo-education Event: a Case Study of the Hungarian Geotope Day in the Bükk Region Geopark, GEOCONSERVATION RESEARCH 3: (2) pp. 81-96. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English URL |
2020
from data base, 2024. II. 22. |
Simonyi Sándor Rajmond, Homoki Erika: Comparative analysis of the methods of teaching geography in different types of schools, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (3) pp. 104-114. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: English URL |
2018
from data base, 2024. II. 22. |
Homoki Erika: Az Origo és a HVG cikkeinek szövegelemzése a földrajzoktatás szemszögéből, GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2: (3) pp. 23-38. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2024. II. 22. |
Homoki Erika, Sütő László, Mika János: A Fenntartható Fejlődési Célok (2016-2030) hasznosítása a földrajz felsőoktatásban, In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) Felsőoktatás, életen át tartó tanulás és az ENSZ fenntartható fejlesztési célok megvalósítása, MELLearN Egyesület (2017) pp. 66-79. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 7 language: Hungarian
|
2016
from data base, 2024. II. 22. |
Sütő L, Homoki E, Dobány Z, Rózsa P: Transformation of land use pattern in the East Borsod coal basin from the beginning of mining industrie to the political changes, ACTA GEOGRAPHICA DEBRECINA LANDSCAPE AND ENVIRONMENT SERIES 10: (3-4) pp. 223-231. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: English URL |
2014
from data base, 2024. II. 22. |
Homoki Erika: A földrajz tantárgy tartalma és oktatási helyzete hazánkban, szomszédos országok összehasonlításában, In: Kóródi, T; Sansumné, Molnár J; Siskáné, Szilasi B; Dobos, E (szerk.) VII. Magyar Földrajzi Konferencia kiadványa, ME Földrajz-Geoinformatika Intézet (2014) pp. 173-183. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2024. II. 22. |
Erika Homoki, László Sütő: Studying the public opinion of geography as a subject and its knowledge elements, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION 13: (4) pp. 508-522. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: English
|
2012
from data base, 2024. II. 22. |
Homoki Erika, Sütő László: Környezettudatos gondolkodás vizsgálata nyíregyházi középiskolák 9. évfolyamán, In: Frisnyák, Sándor; Kókai, Sándor (szerk.) Tiszteletkötet Dr. Kormány Gyula egyetemi magántanár 80. születésnapjára, Nyíregyházi Főiskola Turizmus és Földrajztudományi Intézet (2012) pp. 177-189. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 5 language: Hungarian
|
2011
from data base, 2024. II. 22. |
Homoki Erika, Sütő László: A földrajz tantárgy megítélése - a hétköznapi földrajzelemek vizsgálata egy felmérés tükrében, FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 135: (2) pp. 135-145. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 60 |
|
|