Print preview personal data approved: 2023. IV. 14. Publications |
2022
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter: GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK A MAGYAR LAKOSSÁG KULTÚRÁVAL KAPCSOLATOS BEÁLLÍTÓDÁSA ÉS MAGATARTÁSA TEKINTETÉBEN 2018-AS REPREZENTATÍV FELMÉRÉS ALAPJÁN, In: Intelligens szakosodás stratégiai megvalósulása a Pécsi Tudományegyetemen - absztaktok, Pécsi Tudományegyetem (2022) Poszter_EFOP_generaciok_kultura_20220315 type of document: language: Hungarian Full text |
2022
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter, Törőcsik Mária: Szcénakutatás a fiatalok szabadidős közösségeiről és a tudomány iránti érdeklődéséről. Fókuszcsoportos kutatás eredményei 13-24 évesek magyar fiatalok részvételével, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) type of document: language: Hungarian Full text |
2021
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter: #maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 55: (1. klsz EMOK) pp. 19-30. type of document: number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter, Törőcsik Mária: Nem szívesen látott turisták… Keresletcsökkentés az overtourism lehetséges megoldásaként, In: Csapó, János; Csóka, László (szerk.) Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (2020) pp. 230-242. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter: A magyar fiatalok borfogyasztási szokásai, BORÁSZATI FÜZETEK 30: (1) pp. 40-44. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2019
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter, Gerdesics Viktória, Putzer Petra, Lányi Beatrix, Pavluska Valéria, Törőcsik Mária: Cultural Consumption Patterns Among Lifestyle Groups in Hungary, INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH / INTERDISZIPLINARE MANAGEMENTFORSCHUNG 15: pp. 727-744. type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény language: English
|
2017
from data base, 2023. IV. 14. |
Pál Eszter, Törőcsik Mária, Jakopánecz Eszter: Eltérő életkori lehatárolásokból adódó generációk értékeinek empirikus vizsgálata, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (3) pp. 18-32. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: Hungarian URL |
2015
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter: A marketing elszámoltathatóságának problémája, VEZETÉSTUDOMÁNY 46: (5) pp. 45-54. type of document: Journal paper/Review paper language: Hungarian
|
2015
from data base, 2023. IV. 14. |
Jakopánecz Eszter: Élelmiszer-vásárlási tudatosság és fogyasztói ellenállásra való hajlandóság, type of document: number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2023. IV. 14. |
Törőcsik Mária, Jakopánecz Eszter, Németh Péter, Szűcs Krisztián: Megújuló energiaforrások elfogadottsága a magyar felnőtt lakosság körében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (klnsz.) pp. 89-101. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 14 |
|
|