Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Katalin Tari
name Katalin Tari
name of institution Szent István University, Gödöllő
doctoral school SzIE Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola (to be translated)
Supervision
thesis supervisor Nándor Komáromi
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2014
date of final certificate (year,month) 2017/08
deadline to accomplish doctoral procedure(year,month) 2020/06
Publications
2019

Gyenge Balázs, Mészáros Kornélia, Tari Katalin: Üzleti intelligencia (BI) alkalmazása a logisztikában = Business intelligence (BI) in logistics, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 6: (2) pp. 46-58.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2019

TARI KATALIN: ANALYSIS OF ONLINE SHOPPING TRENDS OF HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS, VADYBA: JOURNAL OF MANAGEMENT 35: (2) pp. 55-59.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2018

Tari Katalin: Nemzetenként eltérő e-logisztikai trendek felkutatása, LOGISZTIKAI TRENDEK ÉS LEGJOBB GYAKORLATOK 4: (2) pp. 4-9.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2018

Tari Katalin: Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 31-43.
type of document: Journal paper/Article
language: Angol, Magyar
URL 
2018

Tari Katalin: Future Trends and Demographic Differences in Relation to the Sphere of Online Customer, In: Resperger, Richárd (szerk.) DEMOGRÁFIAI VÁLTOZÁSOK, VÁLTOZÓ GAZDASÁGI KIHÍVÁSOK Nemzetközi Tudományos Konferencia. Sopron, 2018. november 8. – Tanulmánykötet. / DEMOGRAPHIC CHANGES, CHANGING ECONOMIC CHALLENGES International Scientific Conference. Sopron, 8 November 2018. – Publications., Soproni Egyetem Kiadó (2018) pp. 353-366.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2017

Tari Katalin: Determining factor of e-marketing in Hungary, Keleti Károly Faculty of Business and Management, Óbuda University
type of document: Book/Monography
language: English
2017

Tari Katalin: Az Ipar 4.0. változásának hatásai: a versenyképességet javító tevékenységek és az ellátási lánc munkaköri változásainak tükrében, In: Gyenge, Balázs; Reicher, Regina; Varga, Erika (szerk.) Folyamat menedzsment kihívásai 2017, Szent István Egyetem (2017) pp. 159-176.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: Hungarian
2016

Tari Katalin: The role of management functions in successful enterprise performance, In: Felicjan, Bylok; Anita, Tangl (szerk.) The role of management functions in successful enterprise performance, Agroinform Kiadó (2016) pp. 223-230.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: English
2016

Tari Katalin, Lehota József, Komáromi Nándor: Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 63-77.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2015

Tari Katalin: Community sites’ effects on on-line sales, In: Dunay, Anna (szerk.) Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015, Szent István Egyetemi Kiadó (2015) pp. 524-528.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area e-commerce and online marketing, e-logistics, Industry 4.0., wine marketing
research field in which current research is conducted business and management

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )