Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Katalin Tari
name Katalin Tari
name of institution Szent István University, Gödöllő
doctoral school SzIE Doctoral School of Management and Business Administration
Supervision
thesis supervisor Nándor Komáromi
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2014
date of final certificate (year,month) 2017/08
deadline to accomplish doctoral procedure(year,month) 2020/06
Publications
2019

Gyenge Balázs, Mészáros Kornélia, Tari Katalin: Üzleti intelligencia (BI) alkalmazása a logisztikában = Business intelligence (BI) in logistics, STUDIA MUNDI - ECONOMICA 6: (2) pp. 46-58.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2019

TARI KATALIN: ANALYSIS OF ONLINE SHOPPING TRENDS OF HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS, VADYBA: JOURNAL OF MANAGEMENT 35: (2) pp. 55-59.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2018

Tari Katalin: Nemzetenként eltérő e-logisztikai trendek felkutatása, LOGISZTIKAI TRENDEK ÉS LEGJOBB GYAKORLATOK 4: (2) pp. 4-9.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2018

Tari Katalin: Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 31-43.
type of document: Journal paper/Article
language: Angol, Magyar
URL 
2018

Tari Katalin: Future Trends and Demographic Differences in Relation to the Sphere of Online Customer, In: Resperger, Richárd (szerk.) DEMOGRÁFIAI VÁLTOZÁSOK, VÁLTOZÓ GAZDASÁGI KIHÍVÁSOK Nemzetközi Tudományos Konferencia. Sopron, 2018. november 8. – Tanulmánykötet. / DEMOGRAPHIC CHANGES, CHANGING ECONOMIC CHALLENGES International Scientific Conference. Sopron, 8 November 2018. – Publications., Soproni Egyetem Kiadó (2018) pp. 353-366.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2017

Tari Katalin: Determining factor of e-marketing in Hungary, Keleti Károly Faculty of Business and Management, Óbuda University
type of document: Book/Monography
language: English
2017

Tari Katalin: Az Ipar 4.0. változásának hatásai: a versenyképességet javító tevékenységek és az ellátási lánc munkaköri változásainak tükrében, In: Gyenge, Balázs; Reicher, Regina; Varga, Erika (szerk.) Folyamat menedzsment kihívásai 2017, Szent István Egyetem (2017) pp. 159-176.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: Hungarian
2016

Tari Katalin: The role of management functions in successful enterprise performance, In: Felicjan, Bylok; Anita, Tangl (szerk.) The role of management functions in successful enterprise performance, Agroinform Kiadó (2016) pp. 223-230.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: English
2016

Tari Katalin, Lehota József, Komáromi Nándor: Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 63-77.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2015

Tari Katalin: Community sites’ effects on on-line sales, In: Dunay, Anna (szerk.) Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015, Szent István Egyetemi Kiadó (2015) pp. 524-528.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area e-commerce and online marketing, e-logistics, Industry 4.0., wine marketing
research field in which current research is conducted business and management

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )