Print previewpersonal data approved: 2021. X. 13. Publications |
2020
 from data base, 2021. X. 13. |
Eklics Kata, Fekete Judit: The role of simulation practices in acquisition or activation of medical terminology, PORTA LINGUA pp. 103-110. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2021. X. 13. |
Fekete Judit, Eklics Kata: Medical improvisation facilitating development of students’ confident responses, PORTA LINGUA pp. 273-278. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2021. X. 13. |
Eklics Kata, Koppán Ágnes: Az orvosi kommunikációs készségek fejlesztésének hatékony módja: szimulációs beteg-kikérdezés, In: Ludányi, Zsófia; Jánk, István; Domonkosi, Ágnes (szerk.) A nyelv perspektívája az oktatásban. Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból, EKE Líceum Kiadó (2020) pp. 351-358. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian URL |
2019
 from data base, 2021. X. 13. |
Koppán Ágnes, Kárpáti Eszter, Eklics Kata: Pragmatikai megfontolások az orvosi szaknyelv oktatásában, PORTA LINGUA 2019: pp. 197-209. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2019
 from data base, 2021. X. 13. |
Eklics Kata, Kárpáti Eszter, Cathey Robin Valerie, Lee Andrew J., Koppán Ágnes: Interdisciplinary Medical Communication Training at the University of Pécs, In: Josep, Domenech; Paloma, Merello; Elena, de la Poza; Desamparados, Blazquez; Raúl, Peña-Ortiz (szerk.) 5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'19), Editorial Universidad Politécnica de Valencia (2019) pp. 695-703. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English URL |
2018
 from data base, 2021. X. 13. |
Koppán Ágnes, Halász Renáta, Szemán Eszter, Németh Zsuzsanna, Eklics Kata: Szimulációs orvos-beteg kommunikáció − fókuszált interjúk alapján, In: Dombi, Judit; Farkas, Judit; Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok, SZAK Kiadó (2018) pp. 864-880. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2018
 from data base, 2021. X. 13. |
Halász Renáta, Kárpáti Eszter, Eklics Kata, Koppán Ágnes: A betegközpontú szemlélet mint érték megjelenése a magyar orvosi szaknyelvoktatásban, PORTA LINGUA 2018: pp. 237-248. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
2017
 from data base, 2021. X. 13. |
Koppan A, Eklicsne Lepenye K, Halasz R, Sebok J, Szeman E, Nemeth Z, Rendeki S: A színész mint szimulált páciens az oktatásban a Pécsi Tudományegyetemen, ORVOSI HETILAP 158: (26) pp. 1022-1027. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2016
 from data base, 2021. X. 13. |
Katalin Eklicsné Lepenye, Ágnes Koppán, Timea Németh: How to involve medical history taking effectively in LSP teaching, CASALC REVIEW 5: (2) pp. 117-126. type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény language: English
|
2016
 from data base, 2021. X. 13. |
Halász Renáta, Koppán Ágnes, Eklicsné Lepenye Katalin: A magyar orvosi szaknyelvoktatás új megközelítése a Pécsi Tudományegyetemen, In: Reményi, Andrea Ágnes; Sárdi, Csilla; Tóth, Zsuzsa (szerk.) Távlatok a mai magyar alkalmazott nyelvészetben, Tinta Könyvkiadó (2016) pp. 71-79. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 5  |
|
|