Login
 Forum
 
 
Personal data sheet
 Print preview
VALIDITY EXPIRED
personal data approved: 2020. XII. 08.
Personal data
name Dolli Mester
name of institution
doctoral school
EKKE Doctoral School of Education (Supervisor)
the share of work in the different doctoral schools. EKKE Doctoral School of Education 100%
Academic title
scientific degree, title Ph.D.
year degree was obtained 2013
discipline to which degree belongs multidisciplinary social sciences
institution granting the degree University of Debrecen
Employment
2000 - Eszterházy Károly Catholic University
university professor or researcher
Thesis topic supervisor
number of doctoral students supervised until now 1
number of students who fulfilled course requirements 0
students who obtained their degrees:
present PhD students:
(50%) Nikolett Boros (PhD) (2027/08)  DSE-EKE
hiányos adatú hallgatói:
Dóra Roszik PhD (2023/08)  DSE-EKE
  Thesis topic proposals
Research
research area self-regulated learning, learning strategy,
research field in which current research is conducted psychology
Publications
2018

Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3., Debreceni Egyetem
type of document:
language: Angol, Magyar
2017

Mester Dolli: Gamifikáció, játékalapú tanulásszervezés az oktatásban, In: Hülber, László (szerk.) A digitális oktatási kultúra módszertana, Eszterházy Károly Egyetem (2017) pp. 85-126.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: Hungarian
2017

Dávid Mária, Dorner László, Faragó Boglárka, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Szabó Bálint, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin: A „Tanulásmódszertan” kurzus bevezetése az Eszterházy Károly Egyetemen, és a „Tanulásmódszertan és életvezetés” nyílt kurzus tapasztalatai, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 4: (1) 186/268
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2016

Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 5
language: Hungarian
URL 
2015

Dávid Mária, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Kovács K, Faragó B: A tanulási eredményesség összefüggései az önszabályozó tanulás, és a munkamemória fejlettségével, az IKT-használat gyakorisága függvényében, EKF Líceum Kiadó
type of document: Book/Monography
language: Hungarian
2013

Mester Dolli: Hogyan tervezik a fiatalok a jövőjüket a családi szocializáció tükrében?, In: Puskás-Vajda, Zsuzsa; Bán, Judit; Lisznyai, Sándor (szerk.) Kapcsolataink (védő)hálójában, Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület (FETA) (2013) pp. 9-26.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
number of independent citations: 2
language: Hungarian
2012

Mester Dolli: Impacts of family socialization on young adults' future-oriented goals, ERDÉLYI PSZICHOLÓGIAI SZEMLE / TRANSYLVANIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY 2: pp. 165-190.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 1
language: English
2010

Mester Dolli: A tanulási motiváció fejlesztésének új lehetőségei, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 8: (2-3) pp. 87-97.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2010

Katalin Héjja-Nagy, Mária Dávid, Magdolna Estefán-Varga, Andrea Hatvani, Tünde Anna Taskó, Dolli Budaházy-Mester: A Computer-Assisted, Interactive Learning Diagnostic and Learning Development Programme, In: M H, Pedrosa-de-Jesus; C, Evans; Z, Charlesworth; E, Cools (szerk.) Proceedings of the 15th Annual Conference of the European Learning Styles Information Network: Exploring styles to enhance learning and teaching in diverse contexts, (2010) pp. 217-223.
type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke
language: English
2006

Mária Dávid, Magdolna Varga Estefánné, Lajos Kis-Tóth, Dolli Budaházy-Mester, Tünde Taskó, Krisztina Szőke: Learning counselling process supported by a computer programme, In: Magnus, Persson (szerk.) A Vision of European Teaching and Learning, Learning Teacher Network (2006) pp. 273-285.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
42
number of scientific publications:
36
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
1 
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
4
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
1
number of independent citations to scientific publications and creative works:
18


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )