|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2023. III. 08. Publications |
2022
from data base, 2024. III. 08. |
Bíró Csaba, Gerdesics Viktória: A német szenior utazók tipológiája a Covid-19 járvány időszakában, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (1) pp. 17-28. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória, Nagy Ákos: Virtuális valóság a turizmusban - az innovációk iránti nyitottság és az utazási szándék kapcsolata = Virtual reality in tourism – the relationship of openness towards innovations and the travel intention, In: Csapó, János; Csóka, László; Mátyás, Judit; Raffay, Zoltán (szerk.) Kreativitás, változás, reziliencia: III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia. Absztraktkötet, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2020) pp. 19-20. type of document: language: Angol, Magyar
|
2020
from data base, 2024. III. 08. |
Nagy Ákos, Gerdesics Viktória: To travel or not to travel if already experienced it virtually?, In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-63701 type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English Full text |
2019
from data base, 2024. III. 08. |
Nagy Ákos, Gerdesics Viktória: Utazzak vagy ne utazzak, ha már láttam?, In: Csapó, János; Gonda, Tibor; Raffay, Zoltán (szerk.) Turizmus, fogyasztás, generációk, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2019) pp. 149-160. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2019
from data base, 2024. III. 08. |
Csóka László, Gerdesics Viktória, Törőcsik Mária: SPORTS TOURISM AND SPORTS TOURISTS, JOURNAL OF TOURISM CHALLENGES AND TRENDS 12: (December) pp. 47-66. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2019
from data base, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória: A sport szerepe az országimázs alakításában – Horvátország esete, KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 12: (3) pp. 167-183. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. III. 08. |
Gerdesics V., Nagy Ákos, Csapó J.: A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 53: (3) pp. 5-15. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória, Putzer Petra: Place placement - filmek, desztinációk, turisták, TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 3: (4) pp. 33-47. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2017
from data base, 2024. III. 08. |
Gerdesics Viktória: A horvát országimázs és a gasztronómia, KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 9: (1-2 (21-22)) pp. 233-240. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2016
from data base, 2024. III. 08. |
Gerdesics V: Az európaiság-balkániság megjelenése Horvátország belső imázsában az EU-csatlakozáskor, TÉR ÉS TÁRSADALOM 30: (3) pp. 3-18. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 7 |
|
|
|
|
|