Print previewpersonal data approved: 2023. I. 05. Publications |
2021
 from data base, 2023. I. 02. |
Tibor Cserti Csapó: Interpreting frameworks and difficulties of sociology in research on gypsies/roma in Hungary, In: Anna, Orsós (szerk.) The role of romani studies in higher education: a collaborative project between the University of Pécs and the University of Prešov, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék (2021) pp. 49-74. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2021
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: A cigányság reprezentációja a tankönyvekben és a közoktatásban., In: Márfi, Attila (szerk.) Cigánysors IV. A cigányság történeti múltja és jelene, Erdős Kamill Cigány Múzeum; Cigány Kulturális és Közművelődési Egyesület (2021) p. x. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2021
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: A CIGÁNY NŐK TÁRSADALMI HELYZETE MAGYARORSZÁGON A STATISZTIKA TÜKRÉBEN, In: Cserti, Csapó Tibor (szerk.) 8-9-10 Romológus Konferencia Tanulmánykötet, PTE BTK Romológiai Kutatóközpont (2021) pp. 247-261. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2019
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: Az uniós roma oktatáspolitika – magyar tanulságok, EDUCATIO 28: (1) pp. 58-74. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
2019
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: The social situation of Roma women in Hungary, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (1) pp. 67-78. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2018
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: A HAZAI CIGÁNY, ROMA NÉPESSÉG ESÉLYEGYENLŐSÉGE AZ ISKOLARENDSZERBEN A ROMA INTEGRÁCIÓ ÉVTIZEDE EREDMÉNYEINEK TÜKRÉBEN, In: Endrődy-Nagy, Orsolya; Fehérvári, Anikó (szerk.) Innováció, kutatás, pedagógusok, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2018) pp. 575-587. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2017
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: A Roma Integráció Évtizede eredményeinek módszertani vizsgálata, In: Cserti, Csapó Tibor; Rosenberg, Mátyás (szerk.) Horizontok és Dialógusok 2017, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék (2017) pp. 140-161. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2016
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: A roma kultúra reprezentációja a földrajz tankönyvekben, In: Cserti, Csapó Tibor (szerk.) Horizontok és dialógusok 2016, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék (2016) pp. 144-192. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2016
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: Elillant évtized?, ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 11: pp. 6-28. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2011
 from data base, 2023. I. 02. |
Cserti Csapó Tibor: A cigány népesség a társadalmi-gazdasági térszerkezetben, Virágmandula Kft.; PTE BTK Oktatáskutató Központ type of document: Book/Monography number of independent citations: 30 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 36  |
|
|