Szolgáltatásmarketing
Kockázat-kommunikáció és igénybevevői elégedettség a szolgáltatás tranzakciókban (to be translated)
Publications
2006
manual entry,
Veres, Z. – Kozák, Á. – Hoffmann, M.: Bevezetés a piackutatásba, Akadémiai, Budapest type of document: Further/Computer program
2005
manual entry,
Veres, Z. – Buzás, N.: Bilaterális kockázatok menedzselése a technológia transzferben, Buzás N. (szerk.): Tudásmenedzsment és tudásalapú gazdaságfejlesztés, JATEPress, Szeged, 195-217. o. type of document: Book chapter/Paper in edited volume
2005
manual entry,
Józsa, L. – Piskóti, L. – Rekettye, G.- Veres, Z.: Decision oriented marketing, KJK-KERSZÖV, Budapest, 413. o. type of document: Further/Computer program
2004
manual entry,
Dinya, L. – Farkas, F. – Hetesi, E. - Veres, Z.: Non-business marketing és menedzsment, KJK-KERSZÖV, Budapest, 416 o. type of document: Further/Computer program
2004
manual entry,
Veres, Z. – Majó, Z.: E-optimizmus, e-pragmatizmus, e-pesszimizmus: használati szokásokat befolyásoló tényezők a digitális korban, ITTK Kutatási Jelentés 26, május, 12-21. o. type of document: Journal paper
2004
manual entry,
Z. Veres: The Problem of Response Scattering in the Satisfaction Research Conducted among Clients of Professional Service Providers, Berács–Lehota–Piskóti–Rekettye(eds.):Marketing Theory and Practice–A Hungarian Perspective,Transition,Vol.7,Akadémiai K.,Bp,253-273.o type of document: Book chapter/Paper in edited volume number of independent citations: 1
2004
manual entry,
Z. Veres: Advantages and Risks in Service Standardisation, Marketing, Vol. 35, Issue 1, Beograd, Spring, 7-14. o. type of document: Journal paper
2003
manual entry,
Veres, Z.: Szolgáltatásmarketing, KJK-KERSZÖV, Budapest, 343 o. type of document: Further/Computer program number of independent citations: 9
1998
manual entry,
Veres, Z.: Találkozások a frontvonalban, Vezetéstudomány, XXIX. évf., No. 6., 12-17. o. type of document: Journal paper
1990
manual entry,
Veres, Z.: Integrált minőség a nagyberendezések minőségpolitikájában, Marketing, XXIV. évf., No. 5-6, 281-286. o. type of document: Journal paper
Number of independent citations to these publications:
10
Scientometric data
Publication list in MTMT is not accessible.
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
0
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.