Login
 Forum
 
 
Personal data sheet
 Print preview
VALIDITY EXPIRED
This page was not yet approved.
Personal data
name Zoltán Veres
Contact details
E-mail address Veres.Zoltaneco.u-szeged.hu
phone number +36 30 960-1609
Academic title
scientific degree, title Ph.D.
year degree was obtained 1996
discipline to which degree belongs business and management
institution granting the degree MTA TMB (to be translated)
scientific degree, title CSc
year degree was obtained 1996
discipline to which degree belongs
institution granting the degree HAS
Employment
2002 - SZTE GTK (research institute, not university)
1990 - BGF KKFK (research institute, not university)
Thesis topic supervisor
number of doctoral students supervised until now 3
number of students who fulfilled course requirements 1
students who obtained their degrees:
Erika Hlédik PhD 2013  DSE-SZTE
Ildikó Németh PhD 2011  DSRSBA

Research
research area Szolgáltatásmarketing Kockázat-kommunikáció és igénybevevői elégedettség a szolgáltatás tranzakciókban (to be translated)
Publications
2006

Veres, Z. – Kozák, Á. – Hoffmann, M.: Bevezetés a piackutatásba, Akadémiai, Budapest
type of document: Further/Computer program
2005

Veres, Z. – Buzás, N.: Bilaterális kockázatok menedzselése a technológia transzferben, Buzás N. (szerk.): Tudásmenedzsment és tudásalapú gazdaságfejlesztés, JATEPress, Szeged, 195-217. o.
type of document: Book chapter/Paper in edited volume
2005

Józsa, L. – Piskóti, L. – Rekettye, G.- Veres, Z.: Decision oriented marketing, KJK-KERSZÖV, Budapest, 413. o.
type of document: Further/Computer program
2004

Dinya, L. – Farkas, F. – Hetesi, E. - Veres, Z.: Non-business marketing és menedzsment, KJK-KERSZÖV, Budapest, 416 o.
type of document: Further/Computer program
2004

Veres, Z. – Majó, Z.: E-optimizmus, e-pragmatizmus, e-pesszimizmus: használati szokásokat befolyásoló tényezők a digitális korban, ITTK Kutatási Jelentés 26, május, 12-21. o.
type of document: Journal paper
2004

Z. Veres: The Problem of Response Scattering in the Satisfaction Research Conducted among Clients of Professional Service Providers, Berács–Lehota–Piskóti–Rekettye(eds.):Marketing Theory and Practice–A Hungarian Perspective,Transition,Vol.7,Akadémiai K.,Bp,253-273.o
type of document: Book chapter/Paper in edited volume
number of independent citations: 1
2004

Z. Veres: Advantages and Risks in Service Standardisation, Marketing, Vol. 35, Issue 1, Beograd, Spring, 7-14. o.
type of document: Journal paper
2003

Veres, Z.: Szolgáltatásmarketing, KJK-KERSZÖV, Budapest, 343 o.
type of document: Further/Computer program
number of independent citations: 9
1998

Veres, Z.: Találkozások a frontvonalban, Vezetéstudomány, XXIX. évf., No. 6., 12-17. o.
type of document: Journal paper
1990

Veres, Z.: Integrált minőség a nagyberendezések minőségpolitikájában, Marketing, XXIV. évf., No. 5-6, 281-286. o.
type of document: Journal paper
Number of independent citations to these publications:10 
Scientometric data
Publication list in MTMT is not accessible.
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
0 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
0 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
69 


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )