Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Boglárka Vekety
name Boglárka Vekety
name of institution Eötvös Loránd University, Budapest
doctoral school ELTE Doctoral School of Education
Supervision
thesis supervisor Zsófia Garai-Takács
co-supervisor Herman Nico Alexander Logemann
one supervisor or with co-supervisor co-supervisor
degree PhD
starting of doctoral studies 2017/09
date of final certificate (year,month) 2021/08
Publications
2020

Vekety Boglarka, Logemann H. N. Alexander, Takacs Zsofia K.: The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood: A meta-analysis, INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 10: OnlineFirst
type of document: Journal paper/Article
language: English
URL 
2019

Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takacs Zsófia: Association of adults’ trait mindfulness, EDA and EEG oscillations, In: Zsolnai, Anikó; Rausch, Attila (szerk.) 7th ENSEC Conference - Well-being and Social, Emotional Development, Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology (2019) p. 29.
type of document:
language: English
2018

Vekety Boglárka, Logemann Alexander, Takacs Zsófia, Kassai Réka: The effects of mindfulness meditation on children's executive functioning, In: [s.n.] (szerk.) BCCCD 2018, CEU (2018) pp. 99-100.
type of document:
language: English
2018

Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takacs Zsófia: The effects of mindfulness-based interventions on symptoms of attention-deficit hyperactivity disorder among children., In: Science from Within, University of Amsterdam (2018) W08
type of document:
language: English
2018

Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takács Zsófia: MINDFULNESS-ALAPÚ INTERVENCIÓK HATÁSA A FIGYELMI PROBLÉMÁKRA ÉS IMPULZÍV VISELKEDÉSRE GYERMEKKORBAN: METAANALÍZIS, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) p. 218.
type of document:
language: Hungarian
2018

Kassai Réka, Vekety Boglárka, Takács Zsófia: HOGYAN LEHET MEDITÁLNI GYEREKEKKEL? A BIZONYÍTÉKOKON ALAPULÓ MINDFULNESS INTERVENCIÓK TARTALMI ANALÍZISE, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) pp. 219-219.
type of document:
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area Early childhood pedagogy and psychology, The effect of mindfulness-based programs on children's cognitive development, Children with ADHD, Executive functions and self-regulation
research field in which current research is conducted psychology
educational sciences


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )