|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2023. XI. 05. Publications |
2022
from data base, 2023. XII. 04. |
Horváth Dóra, Csordás Tamás, Ásványi Katalin, Faludi Julianna, Cosovan Attila, Simay Attila Endre, Komár Zita: Will interfaces take over the physical workplace in higher education?, Journal of Corporate Real Estate 24: (2) pp. 108-123. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL |
2022
from data base, 2023. XII. 04. |
Horváth Dóra, Ásványi Katalin, Cosovan Attila, Csordás Tamás, Faludi Julianna, Galla Daniella, Zita Komár, Markos-Kujbus Éva, Simay Attila Endre: Online only, SOCIETY AND ECONOMY 44: (1) pp. 2-21. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 12 language: English URL |
2021
from data base, 2023. XII. 04. |
Varga Ákos, Csordás Tamás: Az ismeretlen ismerős, VEZETÉSTUDOMÁNY 52: (6) pp. 44-55. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2023. XII. 04. |
Füredi Anita, Csordás Tamás: Egy diszkont légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában?, TURIZMUS BULLETIN 21: (4) pp. 34-42. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. XII. 04. |
Gálik Mihály, Csordás Tamás: A média gazdaságtanának kézikönyve, Médiatudományi Intézet type of document: Book/Handbook language: Hungarian
|
2018
from data base, 2023. XII. 04. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Ásványi Katalin: „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom”, TURIZMUS BULLETIN 18: (1) pp. 17-28. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2023. XII. 04. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva: Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai, REPLIKA (106-107) pp. 185-198. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2023. XII. 04. |
Csordás Tamás, Horváth Dóra, Mitev Ariel, Markos-Kujbus Éva: User-Generated Internet Memes as Advertising Vehicles: Visual Narratives as Special Consumer Information Sources and Consumer Tribe Integrators, In: Siegert, Gabriele; Rimscha, M Bjørn; Grubenmann, Stephanie (szerk.) Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation?, De Gruyter (2017) pp. 247-266. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 19 language: English URL |
2014
from data base, 2023. XII. 04. |
Csordás Tamás, Gáti Mirkó: The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2) pp. 22-32. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 17 language: English
|
2011
from data base, 2023. XII. 04. |
Nyirő Nóra, Csordás Tamás, Horváth Dóra: Competing by participation – A winning marketing tool, CM: CASOPIS ZA UPRAVLJANJE KOMUNICIRANJEM / COMMUNICATION MANAGEMENT QUARTERLY 4: ((21) Special Issue: Interrogating audiences: Theoretical horizons of participation) pp. 111-140. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 16 language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 74 |
|
|
|
|
|