Debrecen University of Reformed Theology other (not specified) (nem nevesített)
Publications
2017
from data base, 2017. VIII. 31.
T. Nagy Judit, Bernschütz Mária: Nemek közötti különbségek a technológia elfogadásában – a PLS-MGA alkalmazása, STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 51-77. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI
2016
from data base, 2017. VIII. 31.
Judit T. Nagy: Using learning management systems in business and economics studies in Hungarian higher education, EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES 21: (4) pp. 897-917. pp. 897-917. type of document: Journal paper/Article language: English DOI
2016
from data base, 2017. VIII. 31.
Judit T Nagy, Mária Bernschütz: The impact of webinar-webcast system on learning performance, EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES 21: (6) pp. 1837-1845. pp. 1837-1845. type of document: Journal paper/Article language: English DOI
2014
from data base, 2017. VIII. 31.
T Nagy Judit, Molnár Tamás: Videó alapú Moodle kurzus bevezetése és az első tapasztalatok,, In: Szerk.: Dr. Berke József XX. Multimédia az oktatásban konferencia előadások. Budapest: Neumann János Számítógép-tudományi Társaság (NJSZT), 2014. pp. 110-117. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
2014
from data base, 2017. VIII. 31.
Fehér Péter, T. Nagy Judit: Egy üzleti főiskolán beindított webináriumi képzés első tapasztalatairól, In: Szerk.: Nagyházi Bernadette, Szerk.: Vörös Klára Innováció a neveléstudomány elméleti és gyakorlati műhelyeiben: Tanulmánykötet. Kaposvár: Kaposvári Egyetem, 2014. pp. 215-222. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
2013
from data base, 2017. VIII. 31.
Benedek András, T Nagy Judit: Knowledge Transfer Architectures – 2.0 Experiences with V-Learning in Mathematics, JOURNAL OF APPLIED MULTIMEDIA 1: (VIII) pp. 1-9. type of document: Journal paper/Article language: Angol és magyar
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.