Login
 Forum
 
 
Personal data sheet
 Print preview
personal data approved: 2017. I. 02.
Personal data
Boglárka Eisingerné Balassa
name Boglárka Eisingerné Balassa
year of birth 1976
name of institution
doctoral school
SzE Doctoral School of Regional Sciences and Business Administration (Academic staff member)
Contact details
E-mail address eisingernesze.hu
phone number +36 96 503-400/3831
mobile phone number +36 30 396-0035
own web page
Academic title
scientific degree, title Ph.D.
year degree was obtained 2013
discipline to which degree belongs business and management
institution granting the degree Doctoral School of Regional Economics and Business Administr
Employment
2009 - Széchenyi István University, Győr
university professor or researcher
Thesis topic supervisor
number of doctoral students supervised until now
number of students who fulfilled course requirements
students who obtained their degrees:
Research
research area Marketing, Consumer Behaviour
research field in which current research is conducted business and management
Publications
2015

Boglárka Eisingerné Balassa, Andrea Sólyom: How can we prepare for the EYOF 2017?, In: Szerk.: Kim-Shyam Fam, Szerk.: Pedro Quelhas Brito Travel, Discover, Marketing: MAG Scholar Global Business, Marketing Tourism Conference 2015 Proceedings. Porto: MAG Scholar, 2015. Paper EYOF 2017. 8 p.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2015

Sólyom Andrea, Eisingerné Balassa Boglárka: Hogyan tovább - avagy a fenntartható fejlődés biztosítása a FÉM-LACK családi vállalkozásban egy generációváltás során, In: Szerk.: Ercsey Ida, Szerk.: Szegedi Zoltán Fenntartható fejlődés és innováció: Esettanulmányok objektív és szubjektív megközelítésben. Győr: Universitas-Győr Nonprofit Kft., 2015. pp. 143-156.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2015

Andrea Solyom, Boglarka Eisingerne Balassa, Zsuzsa Stion: Soft skill competency of the futures employee, In: Szerk.: Slawomir Smyczek, Szerk.: Justyna Matysiewicz New Media in Higher Education Market. Katowice: University of Economics in Katowice, 2015. pp. 383-401.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2014

Eisingerné Balassa Boglárka : Édesem vagy mostohák?, Pécs; Győr: Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola, 151 p. (Regionális- és gazdaságtudományi kismonográfiák)
type of document: Book/Monography
language: Hungarian
2014

Eisingerné Balassa Boglárka, Józsa László: A mozaikcsaládok fogyasztási döntései, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (1) pp. 3-12.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Eisingerné Balassa Boglárka, Koltai Judit, Makkos-Káldi Judit: Tehetség, szorgalom, teljesítmény, In: Szerk.: Dusek Tamás A városi rendszer működése: Közösségi szféra, oktatás és Győr jövőképe. Győr: Universitas-Győr Nonprofit Kft., 2014. pp. 206-220. (A győri járműipari körzet, mint a térségi fejlesztés új irányai és eszköze c. kutatás monográfiái; 3.)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
Full text 
2013

Makkos-Káldi Judit, Eisingerné Balassa Boglárka, Kecskés Petra: Aranyat ér-e az ezüstgeneráció?, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (1) pp. 119-134.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 1
language: Hungarian
Full text 
2012

Eisingerné Balassa Boglárka, Makkos-Káldi Judit: "Buyologic" in stepfamilies, In: Szerk.: Branko Maricic, Szerk.: Galjina Ognjanov 3rd Emac CEE Regional Conference: Marketing Theory Challanges in Emerging Societies. Belgrád: University of Belgrade, Faculty of Economics, 2012. pp. 62-69.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
number of independent citations: 2
language: English
2009

Józsa L, Eisingerné Balassa B: Strategic Analysis through the Example of the Hungarian Sugar Market, In: Szerk.: Petkovic Györgyi Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management Conference Proceedings. Subotica: University of Novi Sad, 2009. pp. 1-9.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
number of independent citations: 1
language: English
2009

Eisingerné Balassa Boglárka, Keller Veronika: Vásárlási stílusok a Nyugat-dunántúli régióban élő fiatalok körében, In: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Új marketing kihívások a XXI. században - fenntartható fogyasztás [elektronikus dok.]: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia : Kaposvár, 2009. augusztus 25-26. : proceeding. Kaposvár: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2009. pp. 37-47.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
number of independent citations: 1
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
48
number of scientific publications:
54
monographs and professional books:
1
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
7

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )