Print previewpersonal data approved: 2023. II. 15. Publications |
2021
 from data base, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Tehetséggondozáshoz kapcsolódó tartalmi elemek a pedagógusképzésben, Nemzeti Tehetség Központ type of document: Book/Monography language: Hungarian
|
2021
 from data base, 2022. II. 14. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Bükki Eszter, Gazdag Emma, Nagy Krisztina, Tókos Katalin: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása. Fogalmi változások, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 28-45. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2020
 from data base, 2022. II. 14. |
Rapos N.: Mesterpedagógusok tervezett szakmai fejlődése, In: Szivák, Judit; Pesti, Csilla (szerk.) A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2020) pp. 45-69. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2018
 from data base, 2022. II. 14. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 23-33. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 20 language: Hungarian
|
2017
 from data base, 2022. II. 14. |
Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English URL |
2016
 from data base, 2022. II. 14. |
Dóczi-Vámos Gabriella, Vámos Ágnes, Rapos Nóra: School violence and teachers’ related problems in Hungarian schools, PEDACTA 6: (1) pp. 1-15. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English Full text |
2016
 from data base, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 79-102. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2011
 from data base, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) type of document: Book/Monography number of independent citations: 29 language: Hungarian Full text |
2009
 from data base, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 29 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 84  |
|
|