Semmelweis University, Budapest other (not specified) (főiskolai docens)
Publications
2017
from data base, 2018. IV. 05.
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI
2017
from data base, 2018. IV. 05.
Pintér Henriett, Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás: a forrásalapú írás, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 29-48. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI
2015
from data base, 2018. IV. 05.
Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a SOLO taxonómia alkalmazásával, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (1) pp. 19-45. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2013
from data base, 2018. IV. 05.
Pintér Henriett: Az írásbeli kommunikáció fejlesztése a konduktív nevelésben, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (2) pp. 140-153. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2011
from data base, 2018. IV. 05.
Pintér Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (8-9) pp. 146-158. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text
2009
from data base, 2018. IV. 05.
Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás : út a tudáshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (2) pp. 121-146. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: Hungarian Full text
2009
from data base, 2018. IV. 05.
Pintér Henriett: Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (10) pp. 109-116. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL
Number of independent citations to these publications: