Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Pál Molnár
name Pál Molnár
name of institution University of Szeged
doctoral school SzTE Doctoral School of Education
Contact details
own web page
Supervision
thesis supervisor Andrea Kárpáti
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
date of final certificate (year,month) 2014/08
year in which degree was obtained 2016
diszertáció Main findings in the thesis (in Hungarian)Main findings in the thesis (in English)The thesis
data of the public discussion defense
Employment
2009 - Eötvös Loránd University, Budapest
other (not specified) (nem nevesített)
Publications
2020

Pintér Henriett, Molnár Pál: A cerebralis paresis intervenció-kutatások kirajzolódó problématerületei a nemzetközi folyóiratokban publikált szisztematikus összegző tanulmányok és metaelemzések témamodellezésével, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 4: (2) pp. 11-36.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2019

Pál Molnár, Henriett Pintér: (Key)words in scientific publications- cerebral palsy research through the lens of review studies, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0.
type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke
language: English
2019

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: (Dis)connectivity of Hungarian educational researchers represented in leading, local Educational journals between 1991 and 2016, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0.
type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke
language: English
URL 
2019

Molnár Pál, Pintér Henriett: Szerzői láthatóság a hazai neveléstudományi folyóiratok hálózatában, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 19: (1) pp. 33-65.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2018

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (4) pp. 327-360.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 1
language: Hungarian
URL 
2018

Molnár Pál, Tóth Edit, Pintér Henriett: A neveléstudomány társszerzői egymüttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2018: (4) pp. 18-33.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 2
language: Hungarian
URL 
2018

Molnár Pál, Pintér Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (1) pp. 3-26.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 1
language: Hungarian
URL 
2017

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2016

Molnár Pál: Tanulóközösségek ismeretségi hálóinak strukturális mintázatai és jellegzetességei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 77-98.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 1
language: Hungarian
Full text 
2016

Molnár Pál: Tudásépítő tanulóközösségek interakciós hálói, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (3) pp. 283-313.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 3
language: Hungarian
URL 
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
84
number of scientific publications:
83
monographs and professional books:
1
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
14
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
9
number of independent citations to scientific publications and creative works:
121
Research
research area education, networks, collaborative learning, scientific writing, inquiry based learning, data visualization
research field in which current research is conducted educational sciences
sociology


2020. X. 20.
ODT online ülés
Az ODT következő, online ülésére 2020. november 6-án 10.00 órakor kerül sor.

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )