Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
name Noémi Kis
name of institution University of Szeged
doctoral school SzTE Doctoral School of Education
Supervision
thesis supervisor Krisztián Józsa
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2013
date of final certificate (year,month) 2016/08
year in which degree was obtained 2020
diszertáció Main findings in the thesis (in Hungarian)Main findings in the thesis (in English)The thesis
data of the public discussion defense
Publications
2015

Kis Noémi: A szülő-gyermek interakció elsajátítási motivációra gyakorolt hatása, In: Szerk.: Tóth Zoltán Új kutatások a neveléstudományokban 2014: Oktatás és nevelés – Gyakorlat és tudomány. Debrecen: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, 2015. pp. 198-210.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2014

Kis Noémi, Józsa Krisztián: A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról., ISKOLAKULTÚRA 24.: (2.)
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Full text 
2013

Kis Noémi: A Pedagógiai Értékelési Konferenciák összehasonlító elemzése, ISKOLAKULTÚRA 23: (7-8)
type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény
language: Hungarian
Full text 
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )