|
 |
|
Hallgatói adatlap |
Print previewPublications |
2018
 from data base, 2018. I. 08. |
Garai Imre, Németh András: Construction of the national state and the institutionalization processes of the modern Hungarian secondary school teacher training system, ESPACIO TIEMPO Y EDUCACIÓN 5: (1) pp. 219-232. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2017
 from data base, 2018. I. 08. |
Garai Imre, Németh András: “I Am Alone. Only the Truth Stands Behind Me”: An Interpretation of the Life of an Elementary Teacher, In: Szerk.: Yanes-Cabrea Cristina, Szerk.: Meda Juri, Szerk.: Vinao Antonio School Memories: New Trends in the History of Education. Cham (Svájc): Springer International Publishing, 2017. pp. 129-142. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: English DOI |
2015
 from data base, 2018. I. 08. |
Garai Imre, Németh András: "Egy szál magam vagyok. Csak az igazság áll mögöttem.", In: Tóth Imre Szerk.: Garai Imre Életünk regénye. Budapest: Gondolat Kiadó, 2015. pp. 183-204. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian URL |
2015
 from data base, 2018. I. 08. |
Garai Imre : A tanári elitképzés műhelye, Budapest: ELTE Eötvös József Collegium, 506 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2014
 from data base, 2018. I. 08. |
Garai Imre Szerk.: Horváth László: A Báró Eötvös József Collegium hivatástörténete 1895-1950, Budapest: ELTE Eötvös József Collegium, 244 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 1 language: Magyar és francia
|
2014
 from data base, 2016. X. 26. |
Garai Imre : A tanári elitképzés műhelye., Budapest: ELTE Eötvös József Collegium, 499 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2013
 from data base, 2018. I. 08. |
Garai Imre: The Baron Jozsef Eotvos Collegium as an elite teacher training institute. The analysis of the admitted members between 1895 and 1950, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 8: (1) pp. 215-231. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2013
 from data base, 2016. X. 26. |
Garai Imre: Az Eötvös Collegium, mint a tanári elitképzés műhelye - az 1895-1950 között felvettek személyi anyagainak elemzése, ISKOLAKULTÚRA 23: (1.) pp. 16-28. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2013
 from data base, 2016. XI. 06. |
Garai Imre: The Baron József Eötvös Collegium as an elite teacher training institute. The analysis of the admitted members between 1895 and 1950, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 8.: (1.) pp. 215-231. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2011
 from data base, 2016. X. 26. |
Garai Imre: A magyar középiskolai tanári szakma kialakulása. Az Eötvös Collegium helye a magyar tanárképzésben a századfordulón., In: Szerk.: L Horváth, Szerk.: K Laczkó, Szerk.: K Tóth, Szerk.: A Péterffy Lustrum: Ménesi út 11-13. Sollemnia aedificii a. D. MCMXI inaugurati. Budapest: Typotex Kiadó – Eötvös Collegium, 2011. pp. 176-202. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 8  |
|
|
|
|
|
|
|